Video problem (jo¹ uvijek)

Tamo jo¹ 30.11. sam pisao o problemu sa videom Philips VR 496. Nisam mogao naæi neki servise manual od njega, pa sam uzeo neki slièan Philips model; prema njemu sve mi izgleda ok. Prebacio sam ga u test mode za mehanizam i sve funkcionira osim glave, bubnja. Dakle, bubanj se uopæe ne ¾eli pokrenuti. U service modu pi¹e da se mora paziti kako se nazad utakne flat kabel za motor bubnja. E sad to mene muæi jer sam ja mehanizam skidao barem 3-4 puta i svaki put od¹tekavao-u¹tekavao kablove, pa mo¾e biti da sam ga jednim i krivo okrenuo. Jel postoji moguænost da sam skurio onaj chip (kontroler) za motor bubnja koji se nalazi montiran gore na bubnju? :-( Ne stignem ni¹ta izmjeriti jer se video svaki put ugasi za 4 sekunde ako stisenem play, rwd, fwd ili i¹ta slièno. Kad ne radi kao player, tj kad radi samo kao tuner, onda je sve ok. Jel sam sjebo motor bubnja? Kako da isprobam? Gdje da nabavim drugi?

Hvala svima! Pozdrav! -Rio-

Reply to
-Rio-

Govorim napamet pa ne znam koliko ti mogu pomoæi jer sam odavno prestao raditi RTV tehniku. Pregledaj da ti nije neki od micro osiguraèa u prekidu. Vjerovatno ti fali neki od napona na motoru glave. Eto pa se zabavi. Pozdrav!

Reply to
Dilan dog

Pa veæ sam pregledao sve moguæe prekidaèe... Zato sam posumnjao dal nije glava crkla... Ni¹ta... morat æu to ipak odfurati nekom serviseru... Ja sam ipak samo FERovac, hehe.

Pozz! I Hvala!

Reply to
-Rio-