monitor jo¹ jedno pitanje

veæ sam poslao pitanje u vezi monitora gdje me na hladnjaku HOT-a kloji je na masi trese struja.monitor evo radi veæ nekoliko dana bez problema.

no, sad, kad sam malo suzio sliku -horizontalno- primjetio da na rubovima(lijevo i desno) odozgo prema dolje "putuju" dvije izboèine koje su spojene ,kao jedna horizontalna nepravilnost. kad se stavi test slika vertikalnih linija one se lagano izoblièe. evo sad mi prolazi kroz tekst i vidi se lagano podrhtavanje retka kada proðe ta linija. u èemu je gre¹ka?da li to ima veze s tim ¹to me na masi treslo i pro¹li monitor imao je to ali me nije toliko smetalo-uoèilo bi se samo kada bi se hor. suzila slika, da se nalazi na rubovima ali ovdje se vidi na detaljima koji se nalaze na ekranu. nadam se da

Reply to
fluke

probaj pogasiti doslovno sva veca trosila od zarulje i provjeri jesu li ti mon i kutija na istoj uticnici.prosetaj po fazama ako imas 3 faze pa vidi ima li razlike.prelipi trakom kontakte uzemljenja na utikacima od kompa i mon-a i pogledaj sliku.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras