Vas lab!

Eh, trendovski bi bio do 10Ghz!

mtech wrote:

Reply to
Darko_swl

340usd hmm
Reply to
Darko_swl

par dobrih ideja, ali mene samo pati da se rije¹im lika koji mi sakriva alat sa stola èim okrenem glavu....

:-))

Reply to
dillinger

Podsjeæa me na oglas:

Uhodani "bend" s ga¾om tra¾i pjevaèa, gitaristu, basistu, bubnjara i klavijaturistu.

:-)

Reply to
dillinger

Weller WS50 Multimetar - jeftiniji ali ima mjerenje HFE-a, C do 20uF, ... Homemade ESR Metar Kompleti klijesta, bitova, turpija, ... Homemade osvjetljivac plocica od zivine zarulje za ulicnu rasvjetu

10 MHz jednokanalni osciloskop koji vrlo rijetko koristim

Ono sto bi mi dobro doslo su stolne skare za rezanje lima, i mozda bi nabavio neku SMD puhalicu...

--
________
Pozdrav,

"StoneThrower" wrote /cut

Impresivna hrpa..i skupa naravno :) Mo¾e li se znati cime se bavis da imas toliko dobro opremljen dom ? Radis od doma ili ISKLJUCIVO kao hobi (ne sumnjam da ti je ovo struka) no zanima jel dal opremu koristis iz hobija ili za posao ?

Meni je puno puta doslo da kupim neki dobar osciloskop itd, no toliko tisuca kn, a na FAXu dostupno prakticki 0-24, mogu birat labos uz najbolji pogled :) (FER of course)

Reply to
Mad I.D.

"StoneThrower" wrote

Imamo u slovo isto zanimanje i interese. Trenutno studiram industrijsku elektroniku no to je to + jos malo analogne elektronike od koje nemres pobjec.

Ma ne. Uz kvalitetno studiranje (dobre ocjene itd) jednostavno nije moguce raditi neki posao sa strane i imati dodatne obveze (u smislu da mi netko da neki rok). Projekte koje radim su meni "za po doma" vecinom, no evo sada smo poceli i u sklopu fakulteta (nevezano za nastavu) raditi projekte pa mi je opet sva oprema dostupna..

Ja se ipak nadam ostati u RH i vec za malo manje od 2god raditi u jednoj nasoj dobroj fitmi :) Pozdrav :) !

Reply to
Mad I.D.

Super ! E sad je pitanje, za dvije godine moze biti svasta ! Nadam se da ta firma bude postojala za dvije godine ! Sretno !

Reply to
Darko_swl

"Darko_swl" wrote Super !

Ak se ja ne brinem za to, nema razloga da se ti brines :) Pozdrav & hvala!

Reply to
Mad I.D.

Isto ti je da nabavis tweezers za neki RLC multimetar (sa zicama) i puuno jeftinije!! z

Reply to
zega