Fotonapon do 30kW

Da li je procedura ishoðenja dozvola ubrzana otkad je promijenjen pravilnik? Koliko vremena treba (za proceduru) od predaje zahtjeva za PEES do otkupa prvog kilovata? Interesiraju me samo sustavi koji se montiraju na krov.

Reply to
Radoholic

Koliki ti je krov?

Reply to
:SuperBLUE:

pitao sam ne¹to drugo... ;)

Reply to
Radoholic

Znamo, ali ga ipak zanima zna¹ li koja povr¹ina je u pitanju za tu snagu? Naravno, treba¹ i malo 'rezerve', inaèe æe¹ tih 30kW imati samo po vedrom danu, i samo ako paneli koliko/toliko prate Sunce dnevno/sezonski....

danu, i samo ako paneli koliko/toliko prate

pitao sam o proceduri ishoðenja dozvola, a ne o tehnièkim parametrima elektrane.

btw, imam krasnu ju¾nu poziciju i 10m2/kW.

mo¾e li sad odgovor na inicijalno pitanje? koliko HEP ima utjecaja na cijelu prièu?

Reply to
Radoholic

Neposredni ili posredni utjecaj!?...LOL

Pozdrav

Mislim da postoji neka (zakonska) obaveza da HEP otkupljuje struju .... i to negdje od proljeca ...

-E sada , znate kako to ide ... :)

-Ali postoje neke firme , a sada ce ih biti jos i vise ... koje odrade svu papirologiju i sa bankama i sa HEP-om i Vama donesu samo ugovore na potpis ...

-Vi , naravno imate obavezu (dok traje kredit) ne mijenjati objekt , ali nakon toga (kopno sedam , a more pet godina) mozete sto zelite ....

-Ugovor sa HEP-om je (mislim) na 14 godina (posebna tarifa po kojoj otkupljuju) , ali posto je vrijeme otplate opreme duplo krace , to je OK ...

-Ne znam kakva je procedura ako sami idete to raditi , ali cak i ako imate imate lovu (znaci ne trebate banku) , je bolje odraditi to sa nekima koji tu imaju iskustva (i veze) .... jer njima je u interesu plasirati opremu ....

-Mislim kako na "Njuskalu" imate neke koji se reklamiraju za

10 kW centrale (odobreno je 10 MW subvencija za ovu godinu znaci oko 1000 tih malih centrala ... iako neki su napravili (npr Petrokov) i vece , tako da ne znam koliko jos ima mjesta ...)

pozz

Reply to
BEZIMENI