Va¹e mi¹ljenje o brandu televizora

Imao sam i ja takvu crtu samo se pojavila u jamstvenom roku i rije¹ena je... Od toga je pro¹lo skoro dvije godine i nije se pojavilo opet...

Reply to
Dragan Kovac

Super su ti generalizacije, kroz ruke mi je pro¹lo u zadnjih deset godina desetak Toshibinih laptopa i nijedan se nije pokvario, nikada, jedini kvar koji je nastao je kad je na Maksimiru u novinarskoj lo¾i neki igraè pogodio ekran loptom pa je ekran pukao...

Reply to
Dragan Kovac

Koji ti ti lik.

Ima¹ ba¹ "super" razlog ¹to si Samsung stavio na prvo mjesto svoje liste koju si preporuèio drugima.

Reply to
Dragan Kovac

u deset godina deset laptopa i tebe smatras shodnim za meni prigovarati o generaliziranju? meni ih je toliko prolazilo mjesecno, nemoj zamjeriti, ali mali ti je postotak ;)

bdw, ako ce ti trebati koja maska, ekran, tipkovnica za toshibu javi imam ih na lageru desetak komada kojima su pocrkale ploce ili na neki drugi nacin prelaze isplativost popravka vec samo par mjeseci nakon isteka garancije ;)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

poznanici mi pala neka toshiba i razbio se ekran... budem ju pitao koji je model pa ako budes imao mozda se dogovorimo da joj to rijesim...

pozdrav

Reply to
Fastah

:)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

tebi i meni mozda je smijesno ali da si vidio facu kad sam joj rekel da je ekran razbijen... ona uopce nije skuzila a i na dodir se jedva osjete mjesta puknuca... a dosla je s spikom pal mi laptop nije mu nista, ma neka sitnica, ima samo neke hijeroglife po ekranu... gledam ja njega veli izletjela mi baterija i vrata od przilice... vidim ja puknula plastika na cosku i velim joj... a ona hladnokrvno "ma ne treba meni plastika bitno da radi"... nisam se mogel suzdrzati od smijeha... upalim ga a ono mrlje i sareni oblaci po cijelom ekranu :-)

Reply to
Fastah

jebiga, meni su uvijek smjesnji takvi koji nevino dodju i kazu "ma jebes plastiku, samo makni te oblake s ekrana" :) :) :)

--
Raven
remove NOSPAM from mail