P/M Razno

Na

cle&id=3D14&Itemid=3D16 mo=BEete pogledati da li ima ne=B9to =B9to vas zanima... mo=BEe i zamjena z= a razno, najbolje radioamatersku opremu, mjernu opremu, informati=E8ku ili sl. Sve opcije otvorene. Cijene? Pogledajte ebay pa se dogovorimo za cijenu u nekom prosjeku ;-)

Reply to
dragonfly

ic...

za

Popis nadopunjen.... uskoro jo=B9...

Reply to
dragonfly
27Cxxx æete te¹ko prodati jer su obièno: The MX27C512 is a 5V only, 512K-bit, One-Time Programmable Read Only Memory. Koji ste grad/kvart?

PS: Ako je moguæe, mo¾ete li uz navedene oznake ukratko navesti ¹to su, tko æe

100 puta otvarati linkove? Hvala.

ic...

za

512K-bit, One-Time Programmable Read Only Memory.

su, tko =E6e 100 puta otvarati linkove? Hvala.

Probat =E6u navesti =B9to je =B9to, barem na engleskom, jer sa prijevodom n= a na=B9ki imam problema ;-) te=B9ko slo=BEiti smisleno... Nisam ba=B9 prou=E8= avao =B9to je sve na vrpi, jednostavno se nakupilo stvari kroz vrijeme pa reko mo=BEda se da prodati zamjeniti za ne=B9to =B9to bih mogao iskoristi Zagreb, Isto=E8ni dio :-)

Reply to
dragonfly

ic...

za

512K-bit, One-Time Programmable Read Only Memory.

su, tko =E6e 100 puta otvarati linkove? Hvala.

Probat =E6u dopisati =B9to je =B9to, barem samo na engleskom, jer mi je to sve prevesti smisleno na na=B9ki u nekim slu=E8ajevima te=B9ko ;-) Nisam ba=B9 detaljno prou=E8avao sve komponente pa je mogu=E6e da ima one- time.... nakupilo se svega pa reko ako se da ne=B9to prodati, zamjeniti za ne=B9to =B9to bi moglo meni koristiti... Zagreb, Isto=E8ni dio...

Reply to
dragonfly

.

rtic...

na za

y, 512K-bit, One-Time Programmable Read Only Memory.

to su, tko =E6e 100 puta otvarati linkove? Hvala.

na

=E8avao

Dodani su opisi na engleskom ;-)

Reply to