usb kabel 10m

jel bi radila situacije kad bi recimo neki usb ureðaj sa kablom od 10 metara recimo utp kablom ali da +5v i masu spojim ne na napajanje od raèunala nego na recimo adapter od 5v 1.5A (od APa) da li bi to radilo ili je presudan i pad napona u podatkovnim D- i D+ ¾icama za ispravan radu usb ureðaja

spojio bih usb wireless adapter koji je na stupu tako da imam malo antenskog kabla

Reply to
dracula

probaj, masu moras spojit na PC i na adapter a plus samo na adapter.

ha mislio sam da je netko vec probao ...reko da ne kemijam bezveze..... a cek.....jel bi sa stabiliziranim adapterom od 5v 1.5 A doslo do pada napona....na tih 10 m.....nisam ba¹ neki elektronicar pa nisam siguran hehe

Reply to
dracula

Na 10 metara kabela siguran sam da neces imati problema sa padom napona u napojnim zicama, dok u podatkovnim vodovima na toj duljini mogu nastati svakojake pi..arije, a ne moraju. Ja bih probao ovako kad vec koristis utp kabel:

2 parice (sve 4 zile) koristio bih za GND 1 paricu za D+ i D- 1 paricu (obe zile) za +5V

Tako rasporedjene zile ja koristim na duljini od 300 metara za rs485 komunikaciju doduse na samo 115200 bps.

Reply to
tonid

"tonid" je napisao u poruci interesnoj grupi:egtc3k$7v7$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Pa jebemmu, ubio si s time sve sto UTP znaci :)

1 parica D+ i masa 1 parica D- i masa 2 parice, iz svake jedan + i jedna masa

Ovo sto si ti napravio je bacanje para na UTP. Drugo pitanje, 115200 na 300 m? Moze li se znati sto se to prenosi?

Z!

Reply to
Coin

nije toliko stvar u napajanju, koliko u prijenosu podataka....na nekim usb wifi adapterima stvar je uredno radila i na 10 m kabla, dok neki nisu htjeli ni na 5 m....nazalost moras probati...

Reply to
Mika

hehe

Ovisi kolika je zapravo potrosnja 1A na adapteru je maximum koji on moze dati. Nebi bilo lose s druge strane na + i - spojiti elektrolit 1000uF/25V (pazit na polaritet!)

Èini mi se to bolja izvedba od UTP kabla...
Reply to
Vaso

Uuuuhhh, sad vidim ¹to sam napisao :( Mea culpa, èa¹a vina vi¹ka poslije ruèka ;)

Reply to
coin

Cuj nije wireless, ali ti mogu rec moje iskustvo. Uglavnom HP-ov skener sa ADF-om /7650 cini mi se) trbe instalirat i malo dislocirat. Ono cas posla, nabavio kabel 5m (oklopljeni, D-linkov, ima atest i kojekakve gluposti).... Naravno narednih 3 sata je konstantno gubio vezu, bucao... I onda sam nasa kabel vulgaris (najjeftiniji) 2m s kojim evo mjesec dana radi bez problema. Toliko o tim glupostima.

Reply to
chuspy

http://193.189.160.28/seibert/HP/UsbEnh/UsbLongCable2.gif

... good for currents up to 100mA of consumption ... (or 200mA for 10,5m for example + 2x half m standard Usb shielded cable added at the ends...)

-- Regards , SPAJKY ® mail addr. @ my site @

4y - "Tualatin OC-ed / BX-Slot1 / inaudible setup!"

Reply to
Spajky