USB kabel od 12m + hub

Trebam spojiti misa, tipkovnicu, web kameru, mob za punjenje malo vise od

10 metara od racunala. Mislio sam kupiti ovaj 12m USB produzni kabel, a na kraju njega bi spojio hub od cetiri ili vise porta.

Ako netko ima iskustva sa USB kablom slicne velicine sta mislite da li ce raditi? Pogledao sam na netu no nema niti jedan review. 150 kn za USB kabel nije malo pa da ne bacam bezveze novce.

Roline VALUE USB 2.0 Extension Cable * Bus power (direct power from USB port) support * Full compliance with USB 2.0 / 1.1 specification * Plug & play. no additional drivers required * Cable length: 12 m * Housing dimensions: 64.0 x 22.2 x 13.3 mm * Connectors: USB Type A Male and USB Type A Female * Supports Windows

Reply to
luka

Inace kabel ne koristi eksterni adapter nego se napaja iz USBa, sto me malo brine.

Reply to
luka

Mis i tipkovnica bi trebali raditi bez problema, web kamera malo teze, a na punjenje mobitela bez dodatnog vanjskog napajanja zaboravi. Mozda bi bilo bolje da nabavis neki USB HUB sa vanjskim napajanjem (moze se naci za ~100 Kn) pa ga probas spojiti preko kombinacije obicnih 5 metarskih USB produznih kabela.

--
Pozdrav,
Walter

Aktivni USB hub sam mislio nabaviti i spojiti ga na kraj ovog 12 metarskog kabla. Da li mislis da bi to radilo?

Reply to
luka

Da li si mislio da na svakih 5 metara stavim aktivni hub?

Reply to
luka

Kupi jedan pasivni USB HUB da osigura¹ kvalitetan USB signal i napajaj ga vanjskih 5V Veæ sam napisao u jednom prija¹njem postu da mi¹ radi na 25m USB ali bilo ¹to èemu treba vrtiti neki motor ili izraèiti neku snagu treba dodatno napajanje zbog tankih ¾ica u USB kablu.

Reply to
Hombre

I namjeravao sam staviti USB hub sa napajanjem na kraju definitivno.

Inace dobio sam preporuku za ovaj exstender koji USB produzuje sa CAT5 kablom. Ne znam da li bi to bio bolji izbor od USB kabla od 12 m kojeg sam spomenuo u prvom postu.

luka

Mislio sam da uzmes neki USB hub sa vanjskim napajanjem s kojim ces gotovo sigurno dobiti kabel od 1,8m, i da uzmes jos dva produzna kabela od 5m. Tri kabela spojis u seriju i dobijes 11,8m. Ako imas srece pa proradi super, ako ne probas nesto drugo...

--
Pozdrav,
Walter

Kakav bi to trebao biti pasivni HUB ? IMHO svi su aktivni jedina razlika je da li se napajaju samo iz USB-a, ili imaju i dodatno vanjsko napajanje od nekoliko ampera, npr.

Mozda ima i boljih/jeftinijih, ali mi se ne da traziti...

--
Pozdrav,
Walter

Uzmi UTP kabel. Jednu paricu (recimo plava + plavo bijela) uzmi za signal (D+ i D-). Masu provuci kroz drugu kratko spojenu paricu (recimo braon i bijelo braon) a plus kroz trecu (narancasta i bijelo narancasta kratko spojene). Meni tako radi USB wifi antena na 10 metara bez problema, cak joj ne treba ni dodatno napajanje iako nije na odmet dodati ga.

Reply to
coin

Dana Tue, 6 Dec 2011 08:18:39 +0100, coin napisao/la je:

ja sam vidio usb kamericu spojenu na taj nacin na 30m utp kabela

Reply to
Spuzva

Moja gre¹ka. Mislio sam na USB kabel koji na kraju ima pojaèalo USB signala ¹to kompjuteri redovito prepoznaju kao HUB. Prema specifikacijama USBa kabel bi smio biti dugaèaka max 5m, a sve du¾e bi trebalo pojaèalo da bi se ispo¹tovao standard ¹to najèe¹æe nije va¾no ali je va¾no da svaki iole ozbiljniji USB ureðaj koji mema vlastito napajanje tra¾i veæu kvadraturu ¾ice ili vanjsko napajanje.

Reply to
Hombre