TV PROBLEM sa visokim naponom/horizontalom

Imam problem sa Nokiom tv-om ; naime,veæ po treæi put se razlijeæe (tj nabrekne i iscuri) kondenzator od

10uF/160V "u krugu" tranzistora horizontale!..TV se jednostavno ne pali!

probao sam staviti kond od 10uF/250V i telkaæ je radio cca godinu dana sa

250Voltnim kondiæem i baam.....a jo¹ nekih 8 mjeseci sa 350Voltnim kondenzatorom...i sada je opet vrisnuo a nabavio sam 10uF/400V kondiæ...ali sumnjam da æe i sa 400V potrajati.....pa me zanima...ima li tko predodjbu ¹to bi moglo biti uzrok?? jel moguæe da je tranzistor horizontale "o¹teæen" iako po zamjeni kondiæa TV uredno radi!?

ili je mo¾da posrijedi neka serijska gre¹ka (iako sumnjam jer TV je star oko

7 godina a tek prije 2 godine se po prvi put pokvario) ?!!

...a glupo mi je svako malo mijenjati taj kond..rado bih pronaæi UZROK!!

GAGI-9A6AAG

Reply to
Boba

Dana Mon, 29 Aug 2005 15:36:50 UTC, "Boba" napisa:

Ako taj ELKO stoji poslije neke diode koja ispravlja neki izmjeni?ni napon sa izvoda VN trafoa recimo, onda zamjeni i diodu.

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. 	Posjetite http://www.srpska.com
Reply to