UPS i ekstra baterije

Pozdrav

Je li netko probao an UPS dodati jo¹ baterija? Dakle, ne trebam napajati vi¹e ureðaja, nego ¾elim da ovaj jedan ureðaj mo¾e du¾e raditi.

Poanta je da kupim iste baterije koje veæ jesu u UPS-u, samo da umjesto jedne, imam 4.

Ne mislim stavljati auto akumulatore (iz mnogih razloga)

Hvala

Reply to
Tomislav

Baterije trebas spojiti paralelno... Teoretski, nebi trebalo biti problema, imati ces vecu autonomiju UPSa, i baterije ce se duze puniti... Prakticno, treba provjeriti mogucnosti hladjenja invertera i punjaca, jer ce sa 4 akumulatora biti 4 puta duze optereceni. Ako to termicki mogu podnijeti, nebi trebalo biti problema. Mozda ce trebati dodati ventilatore ili bolje hladnjake, ovisno o konstrukciji UPSa...

Reply to
Sinisa Platz

U tom sluèaju, ne ¹kodi probati prvo sa dvije baterije pa izmjeriti koliko vi¹e se grije usporedno sa kad je jedna baterija.

Hvala

Reply to
Tomislav

Ne jer ih neæe napuniti. Inaèe samo ako je za to predviðen tj ima konektor za dodatne baterije.

Reply to
Dario

konstrukciji UPSa...

--
fjfjja imam

Ja imam apc 1500 i dva olovna akumul. Od 54ah svaki, sve puni i rade ko
curica drzi na 100w potrosnje 2 dana.
Reply to
gh

To je moguæe jedino ako kod tebe dan traje 6 sati.

Reply to
The Unbound

--
fjfj

Ok,pretjerujem, ali zasto ne bi napunio accu do kraja? I proporcionalno
duze trajao offline rad?
Reply to
gh

zato sto se inverter zagrijava jer nije projektiran za duzi rad ili je cak i vremenski limitiran pa se iskljuci bez obzira sto je napon baterije ok

pozdrav

Reply to
Fastah

"Fastah" wrote

toèno, ali ne i APC 1500 koji ima ugraðene ventilatore, konkretnije hladnjake i predviðen je za neprekidan rad pa ga se komotno mo¾e koristiti kao obièan "inverter".....ja imam cijelu paletu APC UPSova (trenutno na lageru imam 98komada)....od 300W do 2.2kW....i svi UPSovi koji su iznad serije 1000XL (ne obièni 1000) mogu raditi koliko te volja...naravno, ne pod

100% optereæenja veæ do nekih 30-40% od nominalnog....
Reply to
Lurker

Dana 26.7.2012. 10:13, Lurker je napisao:

Da ima novaca za XL ne bi ni pitao.

Reply to
Dario

98komada? Polovni il?
Reply to
BladeRunner

Istina :)

Dakle, ja ne trebam ganjati puno stvari. Trebam jedan switch, jedan router (power pc), jedan p4 c2d stroj bez monitora i ostalih kerefeka. I bitno je da skalamerija izdr?i nekoliko sati (da nije pola sata i da ne ko?ta 3000kn)

Pa se mali raspitujem prije nego ?u bit prisiljen platiti ups 3000 kn

Reply to
Tomislav

¸Nisam htio biti nepristojan. Kako god okrenuo do?e? do XL_a. Mo?da neki projekt sa pretvara?em spojenim u seriju ispred malog UPS_a od 500w. Mali ups radi pameti i brzine, a pretvara? na akumulatoru da se upali kad nestane struje, UPS se izgasi i to je to. Dok baterija dr?i dr?i. Onda iscuri i UPS: Kao u doba rata. Par releja za logiku i to je to.
Reply to
Dario

Nema? frke! Dokle se pi?u konkretne stvari, sve 5!

Imam jednu igra?ku koja se bavi punjenjem baterija - vi?e DC ups Napaja se sa 24V, puni baterije od 12V i ima izlaz od 12V i pona?a se kao ups (samo ne mo?e napajati 220V AC ure?aje nego 12V DC ure?aje)

Probat ?u ne?to s tim napraviti (barem ?to se switcha i routera ti?e. raskopao sam ih oba i jedan radi sa svog napajanja uzima samo 12V a drugi 12V i 5V pa ?u vjerojatno uzeti nekakve regulatore... a komp sam po sebi ?e izdr?ati dulje sam na ups-u

Reply to
Tomislav

"BladeRunner" wrote

da, 98 komada....imao sam drugi nick...a sada ti je valjda jasnije kad vidi¹ tko sam :)))

Reply to
Gagi-9a

"Tomislav" wrote

hmm, ajde da se ne muèi¹ previ¹e....nije 3000kn, nego 750kn ¹to je u èetvrtinu manje od tvoje pretpostavljene maksimalne cifre.... javi mi se i dobi¹ 1000XL pa ga vozi do mile volje....6 dana ako treba¹.... ili ako se ¾eli¹ bahatiti pred sobom i frendovima...onda 1200kn i dobije¹

1.5kW

mo¾e¹ i na 098 / 744 - 029...ali budi malo dosadan dok zvrcka¹ jer sam na motoru pa poku¹avaj svakih pol ure :))

Reply to
Gagi-9a

Imam neki mali APC na koji su spojeni samo router i cable modem i ugasi se puno prije nego se isprazni baterija vjerojatno zbog vremenskog limita. Mogu ga nakon sto se prvi put ugasi upaliti jos 3x nakon toga.

Skuplja serija nema tih problema i sa jednim malim serverom na sebi radi satima.

Reply to
kerozin

Impresivno, odakle ti ti svi upsovi?:D

Reply to
BladeRunner

po¹teno sam ukrao...upao maskiran u banku i umjesto sefova, obio sam urede i pobrao sve upsove :))))))))))

èovjeèe, ja se bavim otkupom UPSova...i preradom...to ti je kao da pèelara pita¹ od kud mu 20 tona meda :)))
Reply to
Gagi-9a

--
fjfj