tv zvuk problem

imam lg tv 51 cm star 7 godina i od poèetka kad sam ga kupio je imao jedan problem ,naime zvuk na tv-u se nemo¾e do kraja smanjiti tj kad smanjivam glasnoèu ide od max volume 62 pa ide do volume 4 a poslije toga se zvuk iskljuèi (od volume 3 do 0 nema zvuka) kao da sam upalio mute, e sad to i nije neki problem da naveæer kad gledam tv nemogu si utiho smanjit zvuk jer mi je na ovoj glasnoæi 4 zvuk jo¹ uvjek prejak a dalje nemogu smanjivat jer mi se zvuk skroz iskljuæi pa ako netko zna jeli se to mo¾e nekako popravit dali mo¾da ima nekakav trimer za to podesit ili tako ne¹to

Reply to
mafija