k:elektor cd

Ako neko ima elektor cd od 2001 do 2005 a ¾eli kopije ustupiti za odreðenu naknadu, neka me kontaktira na mail. Neæu se uvrijediti ako mi ga i pokloni:)) Briglja

Reply to
briglja

imam ti ja

2001 i 2002 i jucer sam ga sprzio Matacicu

sprzim ti za cijenu CD-a ili za neku trampu od elektronickog softvera

i takodje trazim starije od 1995 i novije od 2002

burke

Reply to
burke

ja ih imam sve od 1994 do 2002 plus elektor-audio, elektor-software, elektor-1001 shema.

mogu ih poprziti na jedan DVD pa poslati u zamjenu za neki software (lova me ne interesira) ili dobar pornic :-))

odreðenu

Reply to
Kresimir Pecnik