Problem, napajanje cvili

Prije tri tjedna sam kupil napajanje ATX LS6420 420W u Linksu. Od prije nekoliko dana je poèelo cvilit iritirirajuèim visokim zvukom kad se zagrije. Odnio sam ga u Links jer je pod garancijom, a oni tvrde da ni¹ ne èuju i da je napajanje OK. Vele da su ga testirali pod veèim optereèenjem od mojeg doma u trajanjun od nekoliko sati. Jo¹ su i rekli da to ionako ne ide u garnciju jer to nije kvar. Tolko o Linksu. Mene sad zanima kaj to cvili i kak to rije¹iti. Otvorio sam napajanje ali nemogu odgonetnut od kuda dolazi zvuk. Prijatelj mi je rekal da to cvili zbog nekog kondenzatora koji kad se zgrije promijeni vrijednost. Vidio sam da na newsima da tu ima ljudi koji se ku¾e u PC napajanja pa ih molim za pomoè. U Linksu su mi dali zamjensko napajanje i onda nije ni¹ cvililo, to pi¹em zato kaj su oni tvrdili da cvili nekaj drugo. Hvala .

Reply to
Pudo

Vjerojatno neka zavojnica ili trafo.

--