Trinitron ne pali od prve

Lijep pozdrav!

Imam Sony trinitron KV-21FX30E koji ne izlazi iz stand by-a od prve. Upalim ga na daljinskom, relej ubaci kao i obièno i onda umjesto da se TV upali, relej izbaci. Nakon ¹to par puta ponovim poku¹aj paljenja TV se upali i dalje radi normalno. Kad se ne upali, LED blinka 11x. Na¹ao sam service manual - ka¾e za LED code

11 da je "jungle controller 8 volts error" - dakle ne¹to mu ne ¹tima s 8V ali ¹to li je, kvragu, jungle controller? Ako se netko mo¾da susreo s takvim kvarom pa da iz rukava isipa ¹to da pogledam/provjerim/ispitam/zamijenim bio bih vrlo zahvalan.
Reply to
Hector

Nekakvi kondenzatori u napajanju "jungle controller-a"? Ima li znakova starenja na kondenzatorima?

Reply to
drstoka

Ne znam ¹to je jungle controller niti gdje se toèno nalazi ali svi elektroliti su naoko OK. Sad, kad bi znao na koje toèno da se usredotoèim...

Reply to
Hector

i¹ta od ovog?

Reply to
drstoka

Mozda ovo pomogne:

BladeRunner

He, he - dva ista linka u razmaku od tri minute. Momci - hvala obojici - bacam se na posao.

Reply to
Hector

Po svoj prilici æu morat pod naponom snimat 115V, 8V i 5V pa me zanima, s obzirom da je ploèa sad skroz odspojena ¹to sve moram nazad spojit da bi napajanje proradilo ili mogu odspojenu ploèu prikljuèit na mre¾u?

Prije æu jo¹ provjerit kapacitete elektrolita oko 5V i 8V regulatora i veliki elektrolit u mre¾i...

Reply to
Hector

[...]

Zamijeni IC6001 (MCZ3001D) i tri mala elektrolita u blizini mu.

Pozdrav, Zoran

Reply to
Zoran

OK - hvala. Do sad sam do¹ao do toga da kad neæe upalit onda uopæe ne starta primar - nema nikakvih napona na sekundaru. Dakle èip koji upravlja primarom je logièan izbor.

Reply to
Hector

OK - hvala. Do sad sam do¹ao do toga da kad neæe upalit onda uopæe ne starta primar - nema nikakvih napona na sekundaru. Dakle èip koji upravlja primarom je logièan izbor.

Probaj ovo: lemilom zagrij navedeni chip, pa onda dok je jo¹ vruæ upali TV... Vjerovatno æe se upaliti otprve. Ako se poka¾e da je tako, uz njega zamjeni i male elektrolite.

Pozdrav, Zoran

Reply to
Zoran