Trafiæ iz ATX napajanja za boost swicher?

"zega"

Obzirom na optereæenja koja oèekujem ja sam se odluèio na IRF1010N cijene ne¹to manje od 10Kn, to je cca na pola puta izmeði IRFZ44 i IRF3205. IRF3205 je dobavljiv u elmatisu. Ne znam cijenu.

Reply to
miha

U poruci: dt7eg7$is9$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, miha je napisao/la:

: Sve skupa max 200W dakle sve pet.

Ma, to nije problem dobiti. :)

: Puno ste mi pomogli svak na svoj naèin, a vidim i ja sam se prosro sa : negativnim naponom, pa sam malo ponovio gradivo osnova : elektrotehnike. Fakat sam gluposti navaljo, no ko' ga hebe.

Treba negdje poceti i to je najvaznije.

: Samo jo¹ jedno malo pitanjce. Ako poduplavam tranðe da li ih moram : posebno uparivati, ako da onda raðe idem na manju snagu, pa slo¾im : vi¹e napajanja.

Ne trebas ih uparavati, radit ce sve OK i ovako.

: Drugo praktièno pitanje, gdje kupujete navedene : tranðe. Da li je chipoteka dobar izbor ili jo¹ uvjek podvaljuju : plagijate?

Uf, ne chipoteka kaj se tice IRFZ44 i ne Elmatis kaj se tice IRF3205. Ja sam ih sa Damirom (Fire) narucio iz SLO.

Imam ih jos dosta komada, pa ako ce ih netko trebati, neka mi se javi na mail. Orginali su sigurno - isprobano. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci: dtcfvn$ovq$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, zega je napisao/la:

: koliko para je IRF3205 i gdje kupujes?

Naraucio sam sa Damirom (Fire) u SLO dosta IRFZ44 i IRF3205. Cijena je cak i nekaj jeftinija nego u chipoteki/elmatisu.

U Elmatisu je IRF3205 14kn, a iz SLO je kostao oko 7-8kn/kom (ne znam sad napamet).

-- Tihomir Krizan

Reply to