Kupujem: Laboratorijski izvor!!!

Kupujem nekakav laboratorijski izvor napajanja, sa regulacijom napona i struje!!!

098/9024-703 snipped-for-privacy@hi.t-com.hr Hvala!!!
Reply to
Minotauro

hm...bas labaratorijski .... kolki napon kolke struje ...

Reply to
Kresimir Pecnik

Hm, pa sta ja znam, recimo od 0-30V (ili jos bolje 2x0-30V), struja recimo

0-3A, klasika, ovisi o cijeni! Mozes li ti doci do kakvih zanimljivih? Pozdrav!
Reply to
Minotauro

Jel se to da napraviti za manje novce u "samogradnji"

Reply to
606

Pogledaj malo po Netu ima zanimljivih shema, da se napraviti fin lab izvor.

Reply to
Knight

U poruci: dt51m3$7r9$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Minotauro je napisao/la:

: Kupujem nekakav laboratorijski izvor napajanja, sa regulacijom napona : i struje!!! : 098/9024-703 : snipped-for-privacy@hi.t-com.hr : Hvala!!!

Ima u Elmatisu. Nekih 800kn ako se ne varam. Pogledaj na njihovim stranicama.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Naravno da se mo¾e samo je dosta zajebano. Jedan fren u Koprivnici je imao Statrone od 0-32 V i 0-16 A, dva LCD-a, fino i grupo pode¹avanje divota od instrumenta. Prodavao ih je po 800 kn a inaèe ko¹taju ne¹to vi¹e od 400 Eura. Na¾alost i ja sam uletio pred kraj i uzeo zadnjeg i vi¹e ih nema :(.

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Svemirko je kupio jedan takav i zadovoljan je.

Reply to
Kresimir Pecnik

Ima ih u Farnellu kolko oces ... budem pogledao za cijenu jer mi se ne cine bas jeftnim, al su jebeno dobri. Imam na poslu jedan 2x35V 2x2.5A sa voltmetrom i amperbetrom i finim podesavanjem i struje i napona.

bas cu pogledat kolko kosta, naravno ne prije ponedjeljka.

Reply to
Kresimir Pecnik

pa ne mora imat lcd i sta ja znam sta... tj zasto ne iskoristiti multimeter kao "mjerac" koji je inace ugradjen u njih?

Reply to
606

U biti sam kupio cetiri komada! I moram priznati da sam prezadovoljan. Elmatis je imao najnize cijene sto sam uspio naci.

Reply to
Svemirko

Evo recimo ovaj 491-1787 kako izgleda mozes vodjeti na

samo sto je dosta skup.

cine

Kresimir Pecnik

225funti 2500kn I jos dodaj razne djidje koje naljepe nasi... mislim da ne ide ispod 3500kn... Z
Reply to
zega

100% si u pravu.....odma sam reko da je skup
Reply to
Kresimir Pecnik