Timer ili slièno

Trba mi neki timer ili ne?to takvog koji bi pali ventilator u wc-u recmo na 10 minuta. Znaèi mo?da neki minijaturni prekidaæ koji okine i stvar radi 10 min. Ili jo? bolje da prekidaæ bude skupa sa recimo prekidaæem za svjetlo.

Dali ima gdje za kupiti.

Reply to
BlahHalb

Ak si oces sam raditi onda ti je najbolje to napraviti sa lM555, tranzistor kao buffer i relej. Ak si vican elektrotehnici onda znas o cemu pricam ako ne onda kupi vremenski relej. Mozda bi ti najbolji bio vremenski rekej od stubisne rasvjete. Mislim da toga ima u elektromaterijalu i slicnim trgovinama.

Reply to
Kresimir Pecnik

sorry! mislim o rucku,a ti o .... uzmes presostat od stroja za pranje robe i spojis tako da kad potegnes vodu i nivo padne ukljuci ventilator. vrijeme rada reguliras na kutnom ventilu od kotlica.sto se sporije puni duze radi ventilator. :-))

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras