Stara Karlovacka???

Kolko ima km od Zagreba do Karlovca, i recite mi od kud je polaziste iz Zgb za tu kilometrazu

Reply to
Dre

Dre je napisao/la:

: Kolko ima km od Zagreba do Karlovca, i recite mi od kud je polaziste : iz Zgb za tu kilometrazu

Ides u Lucko (tam gdje je Merkatone), ali ne skrenes lijevo za Merkatone, nego produzis ravno. A, i imas znakove - pise Stara Karlovacka.

Al, kilometrazu ne znam...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ispricavam se , nevjerojatno pogrijesio sam grupu

Reply to
Dre

Ma hvala. ko sto rekoh pogrijesio sam grupu opako..

Nego kako ispiti??

Reply to
Dre

Dana Sun, 28 Aug 2005 20:15:49 UTC, "Dre" napisa:

A da konsultuje? autokartu, ili Auto Route Express? :-)

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. 	Posjetite http://www.srpska.com
Reply to

od centra Karlovca do Kvatriæa ..hmm, tj do Srebrnjaka...tj do PMF-a ima¹ toèno

65km i ni manje ni vi¹e...starom cestom naravno!...pa si ti raèunaj gdje si u Zg ....normalno da ako si na Sigetu da ima¹ bar 10km manje!!
Reply to
Gagi-9A6AAG