DIL40 heatsink

jel se moze to nabaviti gdje u hr? naravno trebam i adhesive thermal tape za zaljepiti na chip... na ebayu nista ne nalazim...

pozdrav

Reply to
Fastah

Farnell preko AltPro-a

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

hm... vec sam gledao i pronasao samo ovaj

dosta je siri od cipa (19mm) a ja bi trebao onakvog da je istih dimenzija ko cip (13,5mm)

btw jel taj farnelov ima termovodljivu traku za pricvrstiti na sebi ili se to kupuje posebno... za onog u digikeyu pise da treba posebno...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ima ih nekoliko vrsta (8 ukupno), u Farnellovu trazilicu upisi "HEATSINK

40PIN DIP" ... ... prema tvom opisu treba ti "GLUE ON" iliti "Adhesive Mount", Fisherova, Farnell p/n 4620926.
--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

... osim navedenog Fisher prodaje i Thermal-conductive adhesive (ljepilo), Farnell p/n 1211723.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

pronadje ih 8 ali su samo dva za dil40 duzine 51mm (4620926 i 175012)... izgleda da ovaj drugi odgovara... znaci onaj prvi vec ima samoljepljivi traku a ovaj drugi nema... koji ima bolje karakteristike hladjenja? thermal resistance 45oC/W ili 20oC/W... totalno mi isparilo kroz godine...

pozdrav

Reply to
Fastah

hehe to je u redu ali tko ce to vise skinuti dole hladnjak ako bu trebalo... :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Sto je nizi toplinski otpor to ce hladnjak biti efikasniji u odvodjenju topline sa elementa. Znaci 20°C/W je bolji izbor u odnosu na 45°C/W.

Pozdrav

Reply to
Brankec

Po logici onaj bez trake bolje hladi. A i vrijednosti upuæuju na to, ako tih 20 znaèi za toliko stupnjeva se di¾e temperatura spoja za svaki disipirani wat. PS: probaj ovo napisati: 20°C/W....lol

E, a sada je dilema: Jel' bolje uzeti onaj s trakom, ili bez trake i zakeljiti ga nekim cyanofixom?

znaci temperaturni otpor stvara spoj izmedju elementa i hladila tj kod prvog hladnjala samoljepljiva traka i on iznosi 45oC/W... a kako su kod drugog izbacili vrijednost 20oC/W kad neznaju sta bi ja stavio izmedju chipa i hladila??? jel to otpor one crne farbe kojom je ofarban ili... ako je onda i prvi ima farbu pa je pretpostavljam i ona ukljucena u racunicu... btw onaj prvi je veci... pa zar je ta traka toliko losa ili se usporedjuju kruske i jakuke...

ps: gdje da napisem 20°C/W??? na guglu? probaj pa ces vidjeti kakve gluposti izbacuje gugl :)

pozdrav

Reply to
Fastah

Kod drugog se pretpostavlja da nema ni¹ta izmeðu, recimo kao da si hladnjak prièvrstio vijcima/limenom trakom....Traka slabo prenosi toplinu, u odnosu na metal....

Ma neee, veæ ovdje! Vidim da si uspio, u odnosu na prvi put: 45oC/W ili

20oC/W...lol

Ili su dimenzije ne¹to drukèije? :-)

Reply to
drstoka

Nemam bas iskustva s primjenom takvih hladnjaka, no s obzirom da ostaje pitanje naknadnog skidanja hladnjaka bilo bi zgodno kad bi takvo rjesenje ukljucivalo i metalnu spojnicu kao na ovoj slici

Tada bi na chip bilo dovoljno nanijeti termovodljivu pastu, staviti gore hladnjak i ucvrstiti ga spojnicom.

S druge strane, ne znam koliko je problematicno skinuti hladnjak zalijepljen, vec spomenutim, termovodljivim ljepilom. Mozda zagrijavanjem hladnjaka fenom ili recimo puhalicom? Ili dubokim zamrzavanjem? ;-)

Reply to
Brankec

i ja bih volio radije verziju sa metalnom spojnicom ali takva postoji samo za male cipove :-( ili da se poigram i napravim dva limica u obliku slova L i jednu stranu malo na kraju malo zavinem unutra tek tolko da se uhvati za chip a drugu nabijem medju rebra hladnjaka... ili druga verzija da se ispod chipa provuce neka uska limena traka ali da bude duza od chipa sa svake strane i na krajevima naprave neke rupice a sa gornje strane napravi od celicne zice kopca koja ce tako oblikovati da se zakvaci u rupice na krajevima i pritisce chip odozgora... samo je pitanje od cega napraviti donji dio koji ide ispod chipa da nije jako debel a da bude cvrst da se ne savija... i njega bi trebalo malo kontra savinuti da se upre u chip odispod...

ja sam jednom pokusavao skinuti jedan pasivni hladnjak sa smd chipa pa sam grijao i nista... kad sam jace zagrijao otrgnuo se chip sa ploce prije nego je popustilo to prokleto ljepilo... :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Hm, ima i za DIL-40, samo nema za nabaviti kod nas (barem ja nisam uspio nista izguglati). Mozda da probas naruciti online?

Recimo KL-193/40/SW (dimenzije 51 x 19.5 x 7.5(8.5) mm):

U datasheetu

na str. 28 se lijepo vidi iz profila kako je to rijeseno. Ako nabavis hladnjake bez takve 'kopce' mozda ti to da ideju da improviziras nesto slicno ovome?

:-)))

Pozdrav

Reply to
Brankec

izgleda da ne salju van Estonije :-( a i cijene su mi smijesne u nekim EEK-ima

ovi izgleda imaju neko zastupnistvo u HR (Eltera ZG)... probacu poslati mejl mozda netko odgovori... :-)

e hvala ti za ovo... zgodna ideja... samo bas razmisljam od kud da uzmem sipku od koje bi napravio kopcu... burazu ocvikam jednu sipku na biciklu :-) jel ima nesto takvo u zeljezarama da se moze frkati i da je kolko tolko cvrsto...

pozdrav

Reply to
Fastah

Vec vidim kak ce buraz ostati bez bajka ;-) Ne znam bas dal ce to ici sa zbicama - evo ja probao jednu (1.8 mm promjer na najtanjem dijelu) klijestima spigati u takav oblik i ne ide samo tako (istina, treba tu i malo jaca muska ruka ;-)) AFAIK, dosta cest promjer zbica je 1.8 mm (isti promjer po citavoj duzini u slucaju nebutiranih zbica), a dalo bi se naci i 1.6 mm koje bi se trebale moci lakse oblikovati u zeljeni oblik. Trenutno mi nis ne pada na pamet, no ima valjda i nesto drugo osim tih zbica? :-)

I, nemoj cvikati zbicu burazu na bajku jer:

  1. takav kotac nece jos dugo
  2. da ne citamo sutra o tebi u crnoj kronici

;-)

Reply to
Brankec

znam da se ne daju sam tak frkati... dosad sam ih koristio za zamjenu fedra u bravi na vratima... covjece to vise ne puca kad stavis :-) budem otisel u ponedjeljak u zeljezaru pa pitam jel imaju kaj tanje... bilo bi dosta i 1mm promjer, nece niko skakati po cipu :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Do sada sam sve pasivce bez problema skidao sa chipova: Boèno sam ga podkajlao pogodnim odvijaèem i zarotirao odvijaè...