Stabilizator mreznog napona

Postovani, imam problem - trebam crnu kutiju za koju znam sto je ulaz i izlaz, ali neznam sto tocno ta crna kutija i sto radi...(teorija sustava) :) mre¸ni napon kod mene doma jako varira i jos gore..neki jaci elektromotori (konkretno kompresor s dva klipa od 2KW) se nemogu kod mene upaliti...dok ga ukljucim zarulje u cijeloj kuci svijetle na crno a motor se ne upali samo mrci....znaci problem s naponom valjda (u pevecu na reklamaciji se upalil od ¨uba...a kod mene doma opet nece)

znaci trebao bih nesto sa ulaznim naponom od 180 - 230V i stabilnim izlaznim naponom od 230V recimo 2KW, koji bi jos i pomagao asinkronim elektromotorima prilikom njihovog starta (jer ova sadasnja instalacija izgleda ne moze dati dovoljno struje takvom elektromotoru prilikom starta)... i to jos sve za trofaznu struju

hvala Vam na pomoci...naime nitko koga sam do sada pitao mi nije znao odgovoriti na ovo...

Reply to
Danijel

Prvo trebas ustanoviti da li je problem instalacija kod tebe ili generalno tj kad startas motor da li i u susjedstvu dolazi do pada napona. Ako je problem na tvojim instalacijama trebalo bi ih popraviti/promjeniti. Stabilizatori u ovom slucaju nece pomoci nego mogu samo odmoci (nizi napon zahtjeva vecu struju koja onda uzrokuje dodatan pad napona).

ti izraðuje "crne kutije" kakve treba¹ :) Kre¹o

Reply to
=?iso-8859-2?Q?Kre=B9o_Bukvi=E

Ali mu to nece pomoci jer instalacija ne moze dati potrebnu struju.