biljezenje napona akumulatora

Dakle,

potrebujem "spravicu" :), koja je u stanju mjeriti (ovo nije problem)  i
zapisivati (ovo je problem) napon 12V akumulatora, ali velikom rezolucijom.
Ovo velikom bi znacilo dovoljno brzo da se vide udari prilikom ukljucivanja
i iskljucivanja trosila i punjaca.

E sad, prikaz je bitan/problematican, neko spremanje vrijednosti u memoriju,
spajanje na pc itd ?

Vjerujem da su komercijalna rjesenja dosta skupa, ima netko ideju?

Hvala,
t.

Re: biljezenje napona akumulatora

Nisam nikada radio nesto slicno, ali prvo sto mi pada na pamet je
iskoristiti zvucnu karticu na PC-u ovako nekako:

http://www.qsl.net/om3cph/sb/dcwithsb.htm

Re: biljezenje napona akumulatora
Zaboroavio sam, mora biti stand-alone uredjaj :), da ne bi sve bilo tako
jednostavno... :)

Re: biljezenje napona akumulatora

Multimetri sa primitvinim funkcijama loganja.

Ako nije problem zasukati rukave

evo jedan jeftin primjer
http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?72240-CPF-LOGGER-Lite-Simple-DIY-Data-Logger-for-CPFers

Re: biljezenje napona akumulatora

Re: biljezenje napona akumulatora
ma da, nismo svi pametni ko ti...

Re: biljezenje napona akumulatora
ali za ostale koji imaju konstgruktivan prijedlog:

velika rezolucija meni i nekom drugom ne mora biti jednaka (ili slicna)
vrijednost.

ono za sto mi treba sam napisao, mozda netko s vise iskustva moze i
numericki definirati koja je to rezolucija, odnosno koliko je to brzo u
brojkama.

Dio instrumenata koji su mi na raspolaganju uredno mjeri i biljezi napon,
ali uzorkovanje je slabo (rijetko).

Re: biljezenje napona akumulatora

pronjuskaj mozda nesto ima sto bi ti odgovaralo

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6380__Watt_Meter_Power_Analyzer_Watts_up_Ver_2_.html

pozdrav   hrvoje

Re: biljezenje napona akumulatora

Pa miha ti je odgovorio na sva pitanja.

A Vaso ti je zelio reci da se rijec 'rezolucija' cesce koristi kada se
govori o broju necega po jedinici povrsine a ti taj pojam koristis
umjesto 'frekvencija uzorkovanja' tj. sample-ing frequency.
--
Chupo

Re: biljezenje napona akumulatora

slazem se. valjda je bilo jasno da ne govorim o rezoluciji monitora (ili
bilo cega po jedinici povrsine), vec da taj pojam vezujem uz "kvalitetu"
nekog uredjaja. Kvalitet je u navodnicima da se opet ne hvatamo za tu rijec,
koja trenutno najbolje opisuje ono sto mislim, ali sama po sebi nije
mjerilo. Mozda sam mogao napisati "klase tocnosti", pa i "frekvencije
uzorkovanja", sto sam i dalje (nize) u tekstu i naveo.

U svakom slucaju, ovakva rasprava vodi u krivom smjeru.

Re: biljezenje napona akumulatora

Pa je, bilo je jasno sta si mislio - a moj komentar nije bi
zlonamjeran.

Ponekad takve rasprave rezultiraju najboljim thread-ovima, pogledaj
recimo na hr.rec.samogradnja thread sa subjectom 'Kosenje *visoke*
trave - Briggs&Stratton na guranje vs flaxerica' gdje je rasprava
otisla u totalni off topic (i to u *par* smjerova koji nemaju nikakve
veze s subjectom) ali zato jedan od komentara glasi: 'Definitivno
najzabavniji thread u zadnjih par godina na njuzi :)' :-)
--
Chupo

Re: biljezenje napona akumulatora

Re: biljezenje napona akumulatora

Nisam to jos procitao, pogledacu :-) Thread s kosilicom je zabavnim
okarakterizirao Kenny - ja sam samo opisao svoje susjede :-)
--
Chupo

Re: biljezenje napona akumulatora

Ili ipak vodi!? Naime, dobijam dojam da nisi skontao moju primjedbu?

12.003 itd) svakih 10 s.

Re: biljezenje napona akumulatora

Kad sazmemo sve sto napisano, ja bi napravio ovako:
Android mobitelom. Nekim starim iz oglasnika za 200-300kn.
Za android ima aplikacija koje mogu snimat audio sa ulaza.  to jos u mp3 pa
ce moci snimat danima na sd karticu.

Ne treba ga prepravljat za dc ulaz, treba aplitudno izmodulirat frevenciju
rc oscilatora 1-2 khz sa mjernim naponom.
I to dovest na mic ulaz mobitela. Naravno prije toga atenuirat sa dva
otornika na idealnu vrijednst sto se treba utvrdit probama.
Dalje je stvr samo manipulacije i kalibracije.
Frekva 2khz se snima, a snimka gleda u nekom audio softveru kao sound forge
ili adobe audition.
Moguce je cak i vremensko markiranje u sekundu, i stvar iskalibrirat da ti
pokazuje volte osim decibele.

Sa 2khz audio oscilatorm, sampling rateom 41khz i mp3 kompresijom na 64kb/s
mogu se vidjet tranzijentne pojave duze od 20 ms.
Inace pojam rezolucije kod uzorkovaj analogne velicine odnosi se na dubinu
a/d konverzije, tako 8 bitna dubina znaci da moze razlikovat 256 analognih
nivoa,
odnosno do 1V moze uzorkovat u koracima po 4mV.

Re: biljezenje napona akumulatora

zahvaljujem - ovo je jako dobro.

T.

Re: biljezenje napona akumulatora
On Tue, 17 Jun 2014 11:47:03 +0200, "Tomi Work"

Ovako brzinski, Arduino Nano (8 USD), SD-modul (2 USD) i microSD

--

Re: biljezenje napona akumulatora
i ovo za arduino zvuci izvedivo (posebno radi biljezenja na sd karticu, radi

jos jednom hvala svima, ideje su tu, proanalizirati cu i nesto realizirati.

Re: biljezenje napona akumulatora

Pa za to ti ne treba snimanje napona, dosta ti je jedan flipflop sa

Site Timeline