Srpski forum

Znam da ce se netko nakostrijesiti na rijec "Srpski" ali zaista je dobar pa ce mozda nekog interesirati

Reply to
Drago

pa

Reply to
Drago

Zaista ste kreteni jer oni meni ne smetaju, bio netko bedak kao vi , inzinjer ili srbin meni su svi ljudi. Web stranicu sam napisao jer sam racunao da se moze nesto nauciti iz njihovih postova.

Reply to
Drago

Mislim da si ti dosao ali ne iz Njemacke nego sa Marsa. Pogledaj malo oko sebe: Srpski filmovi se vracaju na nasu televiziju, u kaficima mozes cuti samo koruzu ( jer nasi nisu komponirali nikad dobru pjesmu) a revija "Mikroelektronika" se u Hrvatskoj prodaje bolje nego u Srbiji. Nasi vrsni stariji elektronicari su ucili iz Srpskih revija "Radio-amater", " Galaksija", "Racunari" A na news-grupama jednom spomenuti prirucnik od Boze Metzgera "Prirucnik za radioamaere i tehnicare" koji je kao sto je Tomy spomenuo sveto pismo za elektronicare dolazi iz Srbije. A nasi izdavaci NIKAD nisu izdali ni priblizno dobru strucnu knjigu kao kao sto su njihovi. Pa u cemu si ti bolji od njih??

Reply to
Drago

Nije mi bila namjera bilo koga uvrijediti, nego gospodin koji se potpisao sa "tehnicar" ocito da ne zna ni citati. Jer kada bi znao onda bi u uputama za koristenje news grupa procitaoda je zabranjeno sirenje mrznje po bilo kojoj osnovi. I ako ga netko prijavi njegovom provajderu za gospodina "tehnicara" jedno vrijeme necemo cuti

Reply to
Drago

"Mali" ---jel si ti tatin sinèiæ koji je 91 g. bio slu¾beno odsutan u Njemaèkoj na par godina?????

"Drago" je napisao u poruci interesnoj grupi:d65hr1$8pk$ snipped-for-privacy@magcargo.vodatel.hr...

Reply to
Tehnièar

Tebi je izgleda mozak stalno odsutan.

Reply to
Damir

NEKOME MOZAK , A PONEKIMA NOSTALGIÈNO SRCE ZA ISTOKOM

"Damir" je napisao u poruci interesnoj grupi: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
Tehnièar

primjetio.

od

Dao sm pumo puta rijesenje i mnogima sam pomogao ali pored takvih prelazim na SWL ( u radio amaterstvu prijemni amater), zaista ste naporni. Ja za taj forum do sada nisam znao a vjerujem da mnogi isto tako. Sam sam htio pomoci.

Reply to
Drago

primjetio.

od

Zaboravio sam ti napisati kad si vec spomenuo Hrvtsku nogao si spomenuti i njene najvaznije atribute a to su kriminal i korupcija a postene ljude mozes naci jedina na Markovom trgu. Zato nas ne zele ni u Evropi.. Ka jednom dodjes bilo kome recimo u Njemackoj i predstavis se da si Hrvat, prvo sto ce svaba uciniti da sve sto ima vrijedno stavi pod kljuc. Nisam nacionalist kao ti i ti ljudi su bolji ili barem kulturniji od tebe.Takvi kao ti su napravili rat a dok su mladi ljudu ginuli mafija je prisvojila sve vrijedno u Hrvatskoj.

Reply to
Drago

Mujo, ?to je to tako bitno staviti u naslov "Srpski" ? Ako mu ho?e? raditi reklamu, napi?i "elektroniarski forum" ili ?ta ve? .

Reply to
M R I X

sto bi kod mene u Tuzli rekli prema njutnovom zakonu "SELJAK OSTAJE SELJAK BEZ OBZIRA NA PREDJENI PUT"

Reply to
tana23

Dana Fri, 13 May 2005 18:55:37 UTC, "Drago" napisa:

Ne da su se nakostrije¹ili nego, malo je reæ... :-)))

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. Posjetite: http://www.srpska.com
Reply to

To sto si napisao biti ce previse za njihove jednostanicne mozgove. Sad ces da vidis kad pocnu sa "pametnim" komentarima.

Reply to
Damir

Ma jasno.

Pozdrav, Damir

Reply to
Damir

Ma ¹to se svaðate! Pa i Srbi su ljudi.

NA svijetu postoje

  1. Ljudi (Hrvati, Srbi, Poljaci, Èesi, lovaci, Maðari....)
  2. ®ivotinje
  3. Mje¹avina izmeðu ovo dvije ( ljudi iz B*H)

Boze

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Dru¾e "DRAGO" ovo je CRO forum jer ¾ivimo u Hrvatskoj ,ako nisi primjetio. Kao drugo-misli¹ da si otkrio svemir ¹to si dao tu adresu -pa pitaj ljude od kada znadu za to ,a ne kasne jedno stoljeæe kao ti da bi se pojavio u civiliziranom svjetu i prodavao usluge istoka.

"Drago" je napisao u poruci interesnoj grupi:d67ulo$1ni$ snipped-for-privacy@magcargo.vodatel.hr...

Reply to
Tehnièar

Ako te bas zanima bio sam u HOS-u i to u Kuljenovcu i Bijelom Brdu kraj Dervente u Bosni iako jos i danas ne znam sto sam tamo trazio

Reply to
Drago

Dana Sun, 15 May 2005 17:13:52 UTC, "Kre?o Bukvi©" napisa:

Bwahahahahaaahhaaaaa :-))))))

--
Pozdrav iz Doboja, Republika Srpska. Posjetite: http://www.srpska.com
Reply to
Sini=?iso-8859-2?q?=B9a Pavlov

vrlo

koje

Zaista si tezak! U Cipoteki nisam nikad bio a u Hrvatskoj sam bio prije tebe! Hrvatska nema svoju reviju o elektronici nego "Svijet elektronike" prepisuje (prevodi) sa Slovenskoga "Sveta elektronike" koji uredjuje ako nisi znao g. Jure Mikeln a izdavac je AX-elektronika a i podatak da je u Sloveniji do sad izaslo 132 broja a sad usporedi koliko je nama trebalo da pocnemo prepisivati!

Reply to
Drago