Par pitanja u vezi izrade PCB-a.

Zanima me di u ZGu najjeftinije kupiti "ka¹irani vitoplast". Ne treba mi onaj za foto postupak (premazan s foto slojem) vec obièan? Gledao sam u chipteci ne nekak mi je cini da je skupo za male komde dati

40ak kn.

Onda dalje s cime re¾ete ka¹. vitoplast? Di ima jefitno kupiti kakva dobra rezalica? (one stolne ¹kare mislim)

Fala.

Reply to
Mad I.D.

sto se tice rezanja ostar skalper, najbolje metalno ravnalo ili kutnik i deri, po strani di je bakar dva-tri prolaza i onda prelomis na rubu stola najbrze i najravnije ako ti se ne omakne ;-) i naravno paziti na prste!! pa bakar debeo svega 35um ili 1/30 mm

Reply to
zhabulin7

Pa ti si nesto gadno fulo. Ja sam dao za foto plocicu velicine 32*20 dao

25 kn. Obicni vitroplast ti je oko 10 kn za 18*10
--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
Kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu

Reply to
BessSoftware

Fala...tako cu i raditi.

Reply to
Mad I.D.
©kare su inaèe zakon (koristimo ih u radioni iskljuèivo za rezanje ploèica), no moram te upozoriti da nisu dobre za veæ oslojene ploèice, jer lak puca ma mjestu gdje ¹kare dr¾e ploèicu.

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy