Program za PCB

Zanima me koji sve programi imaju opciju "ubacivanja" slike u pozadinu i po njoj postavljanje padova, linija itd. Kao da se crta ruèno preko slike. Imam za to neki prastari Circad, nije lo¹ ali me zanima da li postoji jo¹ neki sa tom opcijom. Kako se "kopira" SHF PCB mo¾e se vidjeti na ovom primjeru:

Ajde reverzni ingenjeri otkrite nam va¹e alate! :)

Reply to
Darko_swl

Osmjeh je OK, ali nije smijesno ....

Ako posjedujete stare CAD-fileke (gerbere), onda procitajte ovo:

Ako posjedujete samo "fotku" tj. image PCB-a i nadate se konverziji u schem-u onda je to Sizifov-posao ali svejedno procitajte ovo:

Sve drugo spada u consulting, i ja cu drage volje obaviti RE uz prigodnu naknadu (citaj: nisam i necu biti jeftin, a osobito kad je rijec o projekiranju PCB microstrip zavojnica)

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Ok, OK, ne ljuti se èovjeèe ! :)

Mene je samo zanimalo koji program podr¾ava to da bi mogao iz skeniranog èasopisam "na¹trikati" PCB i isprintati na foliju, film itd .. A kak vidim ostal budem pri CirCadu, star ali radi. :)

Reply to
Darko_swl

ajd mi pliz posalji na mejl instalaciju od tog svog starog programa... na netu vidim ne daju niti demo da se skine :-) posalji na gmail (fastah1972@...)

pozdrav

Reply to
Fastah

Ma jok, nikada se ja ne ljutim, ali tako se artikuliram kada mi se stvari cine ozbiljnim ... naime RE-u pristupam ozbiljno kao i pravom EE dizajnu.

Ja sam te malkice drugacije razumio ... mislio sam da iz fotke zelis "prave" CAD fileke (ukljucujuci i net-listu, + schema), jer i to je moguce uz podosta muke. Tvoj zahtjev mi se sada cini jednostavnijim; moguce je uz pomoc photoshopa poznavajuci odnos skeniranih dimenzija i dimenzija pravih komponenti dobiti prilicno dobar, nazovimo to, "PCB preprint" iliti skenirani/skalirani BMP, tj. ukoliko sken iz casopisa nije 1:1 pa ga moras skalirati / obradjivati. Nadalje, uz pretpostavku da koristis Protel onda bi iz BMP-a bi mogao (uz dosta muke i strpljenja, ali moguce ...) dobiti CAD fileke koristeci BMP->Protel konverter, ovdje je jedan od sluzbenih stranica

ali sam to vidjao i po forumima za free download, proguglaj sa "BMP to PCB converter".

Ono o microstrip zavojnicama mislio sam za ozbiljno, jer iz fotke je moguce "odokativno" skuziti frekvencije ali sama mikrostrip zavojnica se mora projektirati "od pocetka". Microstrip zavojnice sam, uopce, i spomenuo jer i na fotkama, za cije URL si poslao u originalnom postu, prikazane su PCB microstrip zavojnice.

--
StoneThrower
www.dgmicrosys.com