Sony autoradio

Potrebna mi je shema na kojoj su prikazani pinovi gdje spojiti napajanje, a gdje su izlazi iz pojaèala za autoradio sony CDX-L380X, pa ako netko ima bio bih mu prezahvalan da mi po¹alje na snipped-for-privacy@gmail.com. Hvala

Reply to
Mate

pa pogledaj

Reply to
zmaj

Ni¹ta ne razumin, neznan ¹ta da odaberen na ovoj stranici.

Reply to
Mate

In news:ifkhedey5wbw.est7vowxovo0$. snipped-for-privacy@40tude.net, Mate typed: : Potrebna mi je shema na kojoj su prikazani pinovi gdje spojiti : napajanje, a gdje su izlazi iz pojaèala za autoradio sony CDX-L380X, : pa ako netko ima bio bih mu prezahvalan da mi po¹alje na : snipped-for-privacy@gmail.com. Hvala

Nemam shemu, al, to relativno lako saznas. Otvoris radio i gledas kam koji vod vodi. Vidjet ces jedan koji ide na zavojnicu, pa na veci kondezator. To je +12V. Isto tako ce biti jedan koji vodi na minus tog konda i koji je spojen sa sasijom radija - to je GND. Onda ces vidjeti dosta zica koje idu na neki chip - to su izlazni zvucnika, pa njih nadi po data-sheetu chipa. Itd.

Samo, kako si uspio izgubiti origanle zice? Mislim, znam par nacina, al, nadam se da nisi jedan od takvih... NHF!

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Imam orginalni konektor Ako trebas javi

----- snipped-for-privacy@yahoo.com Fleshanje (bios)-dekodiranje (radio & GSM)-programiranje (pic-mcu-eeprom-pal-gal..)

031 351 357 Ivan (ICQ 149001659)

-----

Reply to
Amaro

Radio mi je poklonio prijatelj, a on ga je izvadio iz svog automobila nakon prometne nesreæe.

Reply to
Mate

Jel prodaje¹ ili poklanja¹? Odakle si?

Reply to
Mate

U poruci: 18nnestzh1gti.1w4m25ex1ljdt$. snipped-for-privacy@40tude.net, Mate je napisao/la:

: Radio mi je poklonio prijatelj, a on ga je izvadio iz svog automobila : nakon prometne nesreæe.

Sorry na mojoj reakciji malo! Vec su mi par puta ukrali auto-radio, pa malo burno reagiram na tu tematiku. :) NHF!

-- Tihomir Krizan

Reply to

Nema problema.

Reply to
Mate

On Sun, 22 Oct 2006 17:47:53 +0200, Mate wrote: Radio sam napravija i radi ko zvir.

Reply to
Mate