Pomoæ?!!

Evo ovako, zanima me kako da spojim akumulator od 12V na kaziæ od 9V?? Ima neko kakvu ideju? Treba mi za 1. maj... Ajd ljudi pomagajte!! Pozdrav!

Reply to
®bla

promljenivi otpornik...i unimer....pa vidi koliko ti treba....neka me netko ispravi ako se varam....

Reply to
SLepi

Sa LM7809.

Reply to
gues

Sa LM7809. Sta je to? Kak se to stavi, di se stavi, kak to?

Reply to
´bla

Moao bi izbjeci sve sa samo 5 1N4007 diode spojene u seriju to te do?e oko

50 lipa. A vjerojatno bi radilo sve i bez icega jer ti komp>
Reply to
Kre¨o Bukvic

I sta, to spojim na ploèicu, i prije kaziæa stavim? Oæe to ¹timat onda?

Reply to
®bla

Ma spoji ga na 12V.

Zok

Reply to
-Zoki-

Mene zanima ako netko zna kako spojit autoradio 12V na 220V dakle na obicnu uticnicu? Pretpostavljam da treba kupiti pretvarac 220>12V ali pretvarac isto ne ide direktno na autoradio? sta dalje?

Reply to
ST-Fan

Stavi stabilizator napona LM7809, moras mu stavit i neki hladnjak. Imas u data sheet-u kak se spaja.

Reply to
Project037

U poruci:d4j82t$t7o$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, ®bla je napisao/la:

: Evo ovako, zanima me kako da spojim akumulator od 12V na kaziæ od 9V?? : Ima neko kakvu ideju? : Treba mi za 1. maj... : Ajd ljudi pomagajte!! : Pozdrav!

Stavi ili 7809 ili jedno 5 dioda u seriju sa radijom (jer na svakoj diodi padne napon za kojih 0.7V). To su najjednostavnije metode.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:d4jjtr$msh$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, ST-Fan je napisao/la:

: Mene zanima ako netko zna kako spojit autoradio 12V na 220V dakle na : obicnu uticnicu? : Pretpostavljam da treba kupiti pretvarac 220>12V ali pretvarac isto : ne ide direktno na autoradio? : sta dalje?

Treabas iz 220V dobiti oko 12V (od 10.5 do 14.4) i minimum kojih 2A (ovisi o radiju, struja moze ici i do 10 (a i vise A)). Najjednostavnije - uzmi neko napajnje od kompjutera i to je to.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

It tvojih pitanja se vidi da nemas blage veze o elektronici. Daj nekome tko se razumije da ti to napravi inace ces jos nesto sjebati.

Reply to
gues

kako sam laik na tom podrucju.. kako bih spojio napajanje od kompa na autoradio (nije da moze ici direktno?)?

Reply to
ST-Fan

U poruci:d4lsqq$q7a$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, ST-Fan je napisao/la:

: kako sam laik na tom podrucju.. : kako bih spojio napajanje od kompa na autoradio (nije da moze ici : direktno?)?

Moze direktno.

Crnu spojis na masu radija, a zutu na B+ (ili kak su vec oznake radija).

BTW. jos nam moras reci koji napajanje imas (ATX ili AT) i koji radio (jer neki radiji (licki receno) imaju dvije zica za + napajnja, pa ih moras zajedno spojiti na zutu napajanja).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Evo napravio sam sa stabilizatorom napona LM7809... Stavio sam na neko hladilo jos, ako se bude grijalo, sve izmjerio, sve ¹tima....

Reply to
®bla

kako jos nemam ni jedno "slobodno" napajanje za to spojiti i isprobati, mi mozes ukratko opisati ptoces za oba slucaja (ATX, AT) jer neznam jos sta cu moc nabaviti? Autoradio je od ¹kode (mislim da nije star vise od nekoliko godina).. fotke maske, i utora za napajanje su na linku..

BTW, to mi treba za jedan projekt, i nije mi bitno da je autoradio npr. cd sa fancy displejem (na linku ce te vidjeti da ima smao za kazete ;)) vec mi je SAMO bitno da mogu radio spojiti na obicnu uticnicu, spojiti antenu (prikljucak je naravno na radiju) i spojiti kabelom autoradio i zvucnu karticu na kompu (line-in ako se ne varam) i slusati FM na kompu.. Sto dovodi jos jedno pitanje. Kako spojiti autoradio i kabel koji mi ide u zvucnu? Pretpostavljam da bih mogao (ali samo pretpostavljam ;)) samo "otvoriti" zicu tj. cinc na kraju kablea i "rucno" spojiti, ali kako bih znao na koji pin koju zicu? (ili kako se vec zovu one metalne plocice sto vire van :))

Reply to
ST-Fan

U poruci:d4r5bp$b53$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, ST-Fan je napisao/la:

[...]

Ako ces vec spajati na komp, pa, samo unutra spoji i radio kako sam napisao vec. Ili ako trebas napajanje, javi mi se na mail, mogu ti ga povoljno nabaviti.

[...]

Ako izlazno pojcalo auto-radija nije u mosnom spoju: Uzmi potenciometar od 25kR i na njegovu prvu nozicu zalemi + izlaz iz radija (za zvucnik), na trecu masu, a sa srednje vodis signal na ulaz u zvucnu (i masu zvucne (kompa) spojis sa masom radija).

Samo, oprezno sa pojacavanjem, jer u zvucnu smije uci maksimalni napon od cca 1.5V (nisam ziher za ovo).

Ako je pojacalo u mosnom spoju, onda imas mali problem. :) Onda ti je najednostavnije naci data sheet od pojacala, otvoriti radio i sa pina na koji dolazi signal, uzeti ga i spojiti na komp. (to mozes i u prvom slucaju napraviti).

Kako prepoznati pojacalo u mosnom spoju: Uzmi ometar i mjeri otpor izmedu mase radija i minusa izlaza za zvucnike. Ako je 0R (ili oko to vrijendosti), pojacalo nije u mosnom spoju.

BTW. zar nije jednostvanije/elegantnije kupiti neki TV-tuner za komp za cca

200kn i imas i TV, i FM i teletext, daljasnski, itd....

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:d4r5bp$b53$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, ST-Fan je napisao/la:

/cut/

Sad malo gledam slike. Cini mi se da pojacalo nije u mosnom spoju, ali provjeri za svaki slucaj.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:d4r5bp$b53$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, ST-Fan je napisao/la:

/cut/ :

BTW. odlican izbor fotica (vidim da si na nekim slikama koristi Canon A75). Ja imam 70, a frend ima 75. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

..:: Tihi ::.. wrote: cut

islo private zbog jos neke zamolbe..