UV flore i elektronski starter?

Readim novi UV osvjetljiva=E8 i koristio bi elektroniku iz =B9tednih =BEa= rulja=20 za pogon UV flora. Sad me zanima da li mogu spojiti dvije flore od 7W na =

jednu elektroniku od 20 watne =BEarulje.(paralelno?) Ako netko ima takva iskustva bio bih mu zahvalan kad bi ih podijelio samn= om.

Reply to
briglja

ako se sjecas kako se spajaju 2x18w fluo na prigu=9A od 36... ista fora paralela ne igra.... jedino mozda bude problema oko zarnih niti ali umjesto serijskih startera koji se stave na fluo ovdje ,ako je elktronika visokofrekventni svic obicno stavljaju 2 kondica... a ako ektr. ima 4 izlaza za zarne niti, probaj spojiti po jednu zarnu nit od svale lampe... (da ti sad ne crtam shemu :-)

Reply to
Anonymous

U poruci: dt6vbk$jr2$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, briglja je napisao/la:

: Readim novi UV osvjetljivaè i koristio bi elektroniku iz ¹tednih : ¾arulja : za pogon UV flora. Sad me zanima da li mogu spojiti dvije flore od 7W : na jednu elektroniku od 20 watne ¾arulje.(paralelno?) : Ako netko ima takva iskustva bio bih mu zahvalan kad bi ih podijelio : samnom.

U paralelu ne ce sigurno ici. Moras ih u seriju spojiti na elektroniku stednih zarulja. Najvjerojatnije ne ce biti nikakvih problema (ne bi ih smjelo biti).

-- Tihomir Krizan

Reply to

Tnx.

Reply to