Not Only Tv LV6TSCART3

Bok,

da li netko ima pri ruci ovo

Potrgale su mi se ¾ice na scart strani pa bih to htio nazad zalemiti ali mi treba nekakava shema, pa ako netko ima molio bih ili fotku ili ne¹to...

Hvala...

:: Dogg.Child:::Honored.member.of.The.Wu-Tang.Clan ::

dogg[AltGr+V]nkc-sisak.hr
Dogg Child

evo pa se igraj

pozz

Reply to
Rato

Hvala, taj dio sam nekako i na¹ao sam, ali ovaj dio sa ploèice konektor, za njega nemam pining.

O¾ièenje lako pohvatam. Fali mi taj dio.

Hvala.