SMPS priruènik - PREDBILJE®BE

hahaha...viditi dobrotvora....èuj...i ja bih lako platio za njih 10 kada bi ukupni tro?ak ispao 2kn po osobi :))) ali dobro, nek ti bude....a gle...preprodavati tu knjigu vi?e neæe imati smisla...jednom kada podijelimo te kopije, ostatak ekipe æe ju dobiti badave...jer sumnjam da smo zajedljivo sebiæna ekipa koja æe jedan drugom kalkulirati u smislu; "ja sam je platio 50kn...pa bude? i ti" ...jer poanta plaæanja sada je samo da se ista dobije na ruke, dakle, neka ?rtva u startu mora postojati...a za dalje lako...

hahaha...Jestine, svaka tebi èast, ali de? ti Balkance zajebat ;))))) ...na kraju bude ispalo da je cijela regija Balkana kupila samo jednu kopiju i to ovu koju upravo kupujemo...a svi zadovoljni i trljaju ruke :)))))))

da se nas pita...Jestin bi prodao samo jedan primjerak po kontinentu....i to je previ?e :))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Prièao bi ja njima danima (tim ¹kolarcima) da njih to uopæe zanima. Jedva savladavaju Osnove elektrotehnike (predmet koji ja predajem), a kamo li ne¹to vi¹e od toga. Kad doðu do elektronièkih sklopova, objasniti kako radi negativna povratna veza i diferencijalno pojaèalo je vrh vrhova. Prièam opæenito, jer ipak se dogodi da u svakoj generaciji ima jedno 2-3 uèenika po razredu koji su doista zagrijani za elektroniku, a ostali su samo tu jer nisu znali ¹to upisati.

A ne, ne. Ja po¹teno plaæam, pa makar samo da doka¾em da profesorska plaæa nije ba¹ tako jako mala. :)

"Gagi-9a6aag"

Ma kakvo preprodavanje, kad je dobijem dam tko god me tra¾i :o) Ako netko treba onu literaturu koju sam vec spomenuo nema nikakvih problema, svi mogu dobiti. Tko ju naplati u prenosu nekome drugom stigla bu ga Bo¾ja kazna ovak i onak.

to se podrazumjeva :o) ide odmah na onaj va¹ serveriæ ako je jo¹ aktivan, a pizde koje mogu a neæe dati par kuna, bude im to dragi Bog naplatio, takovi uvjek dobiju kajlu, nemre omanut. Vidi¹ nisam se niti jednom ulogiral da bi pogledao ¹to tam ima, ljenèina. Ovdje su na ovoj grupi prije x godina sklepali mini mre¾u, sa onomad popularnim komadom govnastog softvera. hmm kako se ono zvalo...Hamachi mislim.. ili tak neke, pa smo malo sherali dok se nije osulo :o). Ja sam ko' i obièno malo sa strane se prikljuèio i podjelio sve ¹to je bilo za djeliti od mene, ne sjecam se da sam i¹ta pocuclao. Imam jedno 4 GB materijala, da ne la¾em puno, nema èega nema :o). Ali eto zadnjih cca 7 godina ni¹ta ne skupljam :o)

Naravno da nismo, nadam se da nismo. Jer realno gledano znanje nije nièije, treba ga ¹iriti u dobroj vjeri.

To je u redu :o), ali mislim da bu knjigica razoèaranje.

Reply to
miha

ha jbga...probaj im biti frend ako je to sa dana¹njim tupavcima, raèunalom ispranog mozga, moguæe. Moj profiæ koji mi je prvi pokazal elektroniku je imal nadimak ©arac. Pitaj se za¹to je imal nadimak ©arac :o).

I ¹ta sad, i ti bi knjigicu i to si bu¹ ju sam platil? Pitam èisto tehnièkih razloga radi. Ne mora¹ se bojati, nisam pe¹ko, ne uvaljujem ti se :o). Sretno sam udan, pardon, o¾enjen. Moram samo smislit kak bum zatajil tih par kuna ¹akalu koji mi haraèi po novèaniku :o)

Reply to
miha

ko da je tak bilo. Jo¹ mi je samo falila HDZova èlanska iskaznica :o)

Reply to
miha

Ja predla¾em da se prosvjetari poènu zalagati za ud¾benike u pdf formatu i na tabletima.

Darko

Reply to
darko

Nakladnièke kuæe æe prve reæi NE jer onda ne bi mogle zaraðivati koliko danas zaraðuju na ¹kolskim ud¾benicima.

objasni im kako dela Kindle :o) Reci im da bi mogli zadr¾ati skoro istu cijenu, a tako reæi ukinuti tisak :o)

Reply to
miha

Pozdrav cijeloj ekipi!!! Uzivao sam citajuci pa da nesto (mudro, naravno :)) i napisem. U ratu, ljubavi i stjecanju znanja cilj opravdava svako upotrijebljeno sredstvo/metodu. U slucaju neuspjeha - primjeniti jace sredstvo/metodu. Sve do postizaja cilja :) Ako niste u rodu (do 4 koljena) ili ste dalje od 500 m jedan od drugog, rizik vam je povecan i bilo bi dobro da prije printanja skoknete kod Jace po partijsku knjzicu, to amnestira od svih nestasluka. Bez griznje savjesti pridruzio bi se kupovini, no to nije moje podrucje. U stvari, zamolio bi nekoga tko je najblize Krizevcima da preuzme i popravi nekoliko SMPS-a koje su mi poznanici uvalili da pogledam. 2 su punjaci trakcionih akumulatora (profi), 2 su punjaci akumulatora za invalidska kolica.

Reply to
DZ

I ja æu malo filozofirati: Naime, ako se ne skupi dovoljan broj ljudi GAGI je SIGURNO NEÆE sam kupiti! Znaèi, ovako æe barem JEDAN primjerak VI©E biti prodan!?

Tako nekako, rekao bih da je autor veæ uraèunao i 'ilegalne' kopije! Kolika bi trebala biti REALNA cijena PDF-knjige, znaèi ne¹to za ¹to èak nije utro¹en ni papir, ni tro¹ak tiskanja?

I kolika je sada 'pojedinaèna' cijena?

"vaso" wrote

40kn
Reply to
Gagi-9a6aag

utro¹en ni papir, ni tro¹ak tiskanja?

Knjigom se ne prodaje samo papir i boja, veæ i dio autorskih prava, odnosno neèije intelektualno vlasni¹tvo. Autor je proveo sate i sate pi¹uæi knjigu, istra¾ivajuæi, slikajuæi, ureðivajuæi i sve ono ¹to pod jednu knjigu spada. Moglo je biti ulo¾eno stotinu radnih sati, a prije toga i tisuæe radnih sati iskustva. Kad bi knjige (ili bilo kakva izdanja) cijenili samo po utro¹enom papiru, nitko vi¹e ne bi ni¹ta pisao jer se to definitivno ne bi isplatilo.

"-Rio-"

Onda bolje da i ne pi¹u knjige ako im je isplativost bitan motiv.

Reply to
miha

Nego ih trebaju pisati iz altruizma?

Reply to
Vox

nije lo¹e.

Reply to
miha

Rio boris se sa vjetrenjaèama. Nisu oni krivi sta ce kopirat knjigu u 100 000 kopija veæ onaj koji im je to omoguæio.

Da ih vidim sad: poslat cu im kanister od 5 lit. benzina pa onda neka naprave "copy-paste" nekoliko stotina puta za ajde recimo 1kunu po kopiji.

:-)))))))

Reply to
Covik

Javljam se na predbiljezbu za knjigu ako nije kasno.

Reply to
Darko

utro¹en ni papir, ni tro¹ak tiskanja?

Sla¾em se, ipak je navedeno preskupo za knjigu, kao ¹to su recimo i Windoze PRESKUPE! Po cijeni Sedmice kupi¹ novu matiènu, procesor i memoriju......ZA projektiranje èega je ISTO utro¹eno sati i sati rada i truda...te jo¹ i skupe proizvodne linije...LOL