SMD na kontrolnoj ploèi u autu?

Pozdrav grupi kao prvo!

Zanima me ima li koji od znalaca sa grupe da zna koje smd ledice idu, se ugraðuju na instrument table u aute kao pozadinsko osvjetljenje? Pretpostavljam da svaki proizvoðaè automobila ima svoju shemu ali opet nemora biti... Meni na Fiat Stilu 2003.g. tvornièki nisu na neka mjesta zalemljene diode pa sam ih htio dodatno ugraditi. No kako nisam znao ¹ta da kupim, osim po dimenzijama koje sam izmjerio na ugraðenim diodama, kupio sam sljedeæe...

Iste su ugraðene na mjesta na kojima su nedostajala, polovi (+ i -) dobro okrenuti na poloèicu ali na¾alost nisu prosvijetlile... E sad, molim za komentar i za pomoæ

I'm protected by SpamBrave

Pegaz

Koji napon mjeri¹ na prikljuènim kontaktima ledice? Navedene ledice su: Forward Voltage: 1.9-2.2 V

Forward Current: 20 mA

Nisam uopæe mjerio ni¹ta jer neznam kako bi zato ¹to mi ploèica na koju trebaju iæi diode nemo¾e biti pod naponom dok mjerim... Jer da doðem do nje trebam rastaviti dosta toga a samim time i odspojiti ¾ice sa nje...

I'm protected by SpamBrave

Pegaz

Koliko ledica je 'falilo'? Mo¾da su redno spojene, i ako si izostavio barem jednu, ne radi ni jedna? Btw: Mjerenje napona na nepristupaènom mjestu: Privremeno zalemi¹ ¾ice i mjeri¹...

Ovako, "falila" je na ploèici od radija jedna, ona ¹to osvjetljuje utor ulaska CD-a u radio. Ostale, njih 20-tak su bile tvornièki zalemljene i sve rade normalno. Na stropnoj lampi koja osvjetljuje stra¾nji dio interijera auta trebale bi biti dvije ispod gumbiæa za paljenje a na toj ploèici nije bila niti jedna... Budem poslikao pa stavio na binse da bude koliko toliko jasnije...

Kako bih najbolje izmjerio napon na prikljuènim kontaktima ledica?

I'm protected by SpamBrave

Pegaz

Ima tu puno mo¾da, na ¾alost. Mo¾da su bile predviðene za ugradnju u jaèi paket opreme, pa mo¾da fale i nekakvi pred otpori, mo¾da nedostaje i napajanje, fali ¾ica do ¹tampe? Morati ces naci naèin da izmjeri¹ napone na ledicama kada prikljuèi¹ ploèicu. Poku¹aj na ¹tampi ispratiti vodove da vidi¹ na koji pin konektora ide. Poku¹aj naæi na internetu shemu od stila. Probaj pitati na hr.rec.automobili ili na nekom Fiat forumu. Na ¾alost drugaèije ti ne mogu pomoæi.

Reply to
MarioP

Mjerenje napona na nepristupaènom mjestu: Privremeno zalemi¹ ¾ice i mjeri¹...

i sto bi dobio s tim? ako ih nema onda ih vjerojatno nema s razlogom ako ih nema znaci da vjerojatno nema ni otpornika ni napona. znaci, ima tu dosta posla a ti mi se ne cinis kako netko tko bi to znao napraviti

Reply to
Spuzva

Nebi dobio ni¹ta drugo nego da mi sve svijetli kako bi i trebalo... E sad ba¹ da ih s rszlogom ima ili nema tu bi se dalo debatirati... A ¹to se tièe moje struènosti apsolutno dobra procjena da bih sam to te¹ko mogao napraviti no uz pomoæ sa strane sasvim sam siguran da bi prosvijetlile...

I'm protected by SpamBrave

Pegaz

Tako se i meni èini makar za laika izgleda potpuno jednostavno... Zalemi¹ ono ¹to nedostaje i to je to :-) Na Fiat forumu se vi¹e od pola godine vodi pitanje oko tih dioda i nitko do sada nije dao neko suvislo rije¹enje tako da sam odluèio pitati i ovdje. Hvala na odgovoru!

Reply to
Pegaz

Dana Sun, 9 Sep 2012 00:22:31 +0200, Pegaz napisao/la je:

a kako je do sada svijetlilo?

stvar je vrlo jednostavna. trebas dovuci napon i led ce svijetliti

Reply to
Spuzva

Nije svjetlilo uopæe jer na ploèici na tom mjestu nisu zalemljene diode, vodovi su tu ali diode nema, dok su u radijusu od nekoliko centimetara na toj istoj ploèici na drugim pozicijama zalemljene diode i normalo rade. Kada sam zalemio ove koje mi ne ¾ele svijetliti, ni¹ta se nije desilo sa èitavim sklopom u smislu da zbog toga ne¹to prestane raditi ili ne radi kako treba...

I ja ako mislim...

Reply to
Pegaz