enc uredjaji

Pozdrav grupi!

Zanima me koja se tehnologija koristi u ENC uredjajima i ako netko zna gdje bih mogao naci nesto vise informacija o tome.

Hvala.

Reply to
andrej

U kom smislu koja tehnologija? Mikrokontroleri, mikro-valovi, protokol komunikacije....?

Konkretno me zanima tehnologija kojom senzor na rampi prepoznaje "moj" enc...Ovo dalje sa mikrokontrolerima otprilike mogu pretpostavit.

Reply to
andrej

aktivni RFID

- Zoki -

Termosolarana :))

Reply to
Nikica Malezic

... vecer

E da mi je vidjeti ovaj 13MHz na jedan metar , meni ovi pasivni idu 5 cm ... i to kada je lijepo vrijeme

-No pustimo to ... protokoli na ENC-u su tajna .... zadnji koji se za to raspitivao .... .... eno ga gore na Mirogoju ... :)))))

Reply to
BEZIMENI

A ko je pak taj?

Reply to
andrej

Ma ne! GPS....LOL

Mali OT: ©to bi se dogodilo ako bi pri¹ao rampi, i u trenutku kada te registrira i otvori rampu,.....ti se u 'rikverc' vrati¹ i ode¹ doma!? Ili, proðe¹ rampu, na 10-om km ti krepa auto pa te ¹lep slu¾ba vrati preko ulaza na koji si u¹ao?

registrira i otvori rampu,.....ti se u 'rikverc'

ulaza na koji si u¹ao?

U slucaju slep sluzbe bi 'voznju' valjda stornirali?! Frendu je ENC nedavno kad se je vracao s mora naplatio tarifu za kamione, nazvao ih je i na osnovu vremena su nasli sliku koja je potvrdila da je frend bio u autu, a iza njega je (po njihovim rijecima) bio kamion.

--
Chupo
Reply to

Menoj punto je jednom prepoznao kao kamion i htio mi to naplatit Takoðer, jednom me prepoznao kao motor.

Reply to
Nikica Malezic

bio

S Puntom dobro da te ne prepoznaju kao pje=B9aka.

Reply to
nosonja

kod nas dvosmjerni DSRC (Dedicated short-range communications), freq 5.8GHz sirina pojasa 30MHz Norme na snazi: EN 12253:2004 EN 12795:2002 EN 12834:2002 EN 13372:2004 EN ISO 14906:2004

Reply to
Mario

Hvala svima na odgovorima...

Reply to