SIM kartica

Nisam znao na kojoj grupi bi ovo pitao, pa eto, probat æu na ovoj jer ona po tematici najvi¹e odgovara onom ¹to me muèi.

Radi se o SIM kartici za mobitel. Mobitel je vi¹e ne prepoznaje, te sad namjeravam otiæi u VIP da mi daju novu. E sad, zanima me je li moguæe nekako spasiti podatke s ove stare, toènije brojeve i imena iz imenika, te onda to prebaciti na ovu novu.

Takoðer me zanima, ako je to moguæe, da li znate nekoga tko to mo¾e uèiniti, te koliko bi to pribli¾no ko¹talo.

Unaprijed hvala na odgovoru.

Reply to
Xyster

Dana Fri, 18 Aug 2006 11:24:28 +0200, Xyster napisao/la si:

ako imas citac smart kartica (recimo od PBZ-a ili Zagrebacke banke) onda ti jos samo fali program sim-manager i mozes si to i sam napraviti ako je moguce citati karticu

Reply to
Spuzva

Ja sam mijenjao SIM u (tada jos) HT-u, tip mi tamo iscitao brojeve sa stare i ubacio u novu... Jest da je moja stara bila ispravna, pitaj njih tamo u VIP-u, ako ti je otisla kartica totalka mislim da ti nitko ne moze pomoci...

Reply to
Dado_VTC

U svakom VIP centru i kod VIP partnera.

--

Pozdrav,
Davor

Na podatke zaboravi. Karticu ces dobiti novu u VIP-u Saldo ti ostaje :c)

----- snipped-for-privacy@yahoo.com Fleshanje (bios)-dekodiranje (radio & GSM)-programiranje (pic-mcu-eeprom-pal-gal..)

031 351 357 Ivan (ICQ 149001659)

-----

Reply to