Banalno pitanje

Na koji naèin mogu bez instrumenata ispitati u veæ gotovoj instalaciji je li ulaz odreðenog kabla odgovara odreðenom izlazu? Kako jedan kraj kabla sparit s drugim?

Reply to
step78

Uzmi jednu ¾aruljicu i baterijiu i provjeri...

"step78" je napisao u poruci interesnoj grupi:ec4a26$j3a$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
inz

li

sparit

Reply to
Neno

umjesto ¾aruljice mo¾e¹ jezikom probati ako pecka :-))))

Reply to
chipps

;)

"Neno" je napisao u poruci interesnoj grupi:ec4baf$m6v$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
inz

Hm. Na kojoj udaljenosti su dva kabla. Pada mi napamet vise ideja ,ali sve ukljucuju neki instrument. Mozda je najbolje da spojis napajanje na kabel i s druge strane spojis zaruljicu prema zemlji. Izvor takodjer pustis prema zemlji. Imas strujni krug. A ak imas jedan kabel ,onda moras negdje imati i drugi kabel. Nekak mi je sumnjivo da ti je samo jedan vod u zidu ili gdje vec.

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?!"?