Elektroventil

Ovako posto moj vaillant bojler nema mogucnost podesavanja vremena u kojem da radi zanima me ugradnja elektro ventila na odvodnu cijev. Uglavnom napravljeno je tako da na svaki kat ima odvojeno te se na rucni ventil moze otvarati i zatvarati voda za radijatore...uglavnom jedan kat bi cijelo vrijeme bio grijan a na 2 kata bi na odvode tople vode stavio elektroventile...e sad na kojem principu rade ti elektroventili, na koliko volti...mislio sam kupiti onaj programator sto se stavi u uticnicu i propusta struju u odreðenom vremenu, e sad da li se mo¾e taj elektroventil direktno spojiti na taj programator koji bi ga otvarao/zatvarao ili treba jos ne¹to izmeðu te utiènice i elektoventila...hvala!

Reply to
Archie69

imas dvije vrste za koje ja znam (elektromotorni i elektromagnetski) ima ih u svakakvim izvedbama 12,24,110,220 V tebi trebaju elektromagnetski posto ti netreba regulacija protoka... izmedju tog programatora i ventila ti netreba nis posto su oni par W.

pozdrav:)

Reply to
Kreso

ovo ti je link za te elektroventile...mislim da je to najjednostavnije rjesenje...

Kreso

Jel znas mozda na koje marke bi trebao gledati da ne kupim neko smeæe...i koliko kosta komad...hvala!

Reply to
Archie69