savjet: Sony vs Samsung vs Toshiba ?!

kupio bih tv 72 cm, 100 Hz s dobrim surroundom (slika u slici nije uvjet)

trenutno imam Sony dijagonale 66cm koji sam kupio pred 5 god na crno za

4000Kn (tada je vrijedio u duæanu oko 5500 Kn). dosad nije bilo nikakvih problema s tim TV-om, a vidim na grupi da se dosta lobira protiv Sony-ja...

molim savjet izmeðu ova tri proizvoðaèa?

-za Sony sam EMOCIONALNO vezan i zato vjerojatno subjektivan.. (3500 -

4000 Kn)

-Toshiba je top brand u informatièkoj tehnologiji i LCD-ovima, a uz to imaju i dobar DIZAJN... (3500 - 4500 Kn)

-uz Samsung me ni¹ta ne ve¾e osim dobre CIJENE... (2800 - 4000 Kn)

Reply to
ObiRaptor

U servis mi svaka 3-4 mjeseca redovito dode jedan Sony 17'' LCD monitor. Jos malo pa ce mu servisna knjizica biti puna. Isto tako znam za jedan 24" CRT monitor koji je bio valjda u svim mogucim servisima. Zadnji put je krepao 2 tjedna nakon isteka garancije, slozio ga je neki tip koji to privatno popravlja i mir je vec jedno 6 mjeseci.

Nadalje, doma imam 55cm Sony telku i vec 5 godina radi kao i prvog dana. Svojedobno sam imao i 2-3 Sony walkmana i bili su prejebeni. Sad imam discma, isto Sony, i ne bih ga mijenjao ni za koji drugi.

--
www.elektronka.com
Reply to

pa TV kupujem, a ne monitor... :)

Reply to
ObiRaptor

Bjezi od surounda koji dolaze u pakiranju sa tv-om, govorim iz iskustva, sogor kupio prije neke tri godine upravo sonya, ima dva odvojiva zvucnika koja se stavljaju iza mjesta gledanja i kao nekakav woofer u samoj telki (?), no sve zvuci bez vez , pogotovo ako malo jace pojacas (tresti, vibrira).

Pristojnije rijesenje bi ti bilo skupiti kasnije neku lovu za neko solidniji HT i sistem aktivnih zvucnika.

Ma pusti ljude :)

Sony da, ali ako si u prilici pogledati i Philipsa u toj cjenovnoj klasi, onako usporedno da pogledas kako rade ....

Buraz ima neku toshibu vec15 godina i bez problema, slika tak-tak.

Reply to
letva

crno-sivi sony 100Hz... dolazi u dvije varijante:

-model KV-29XL70 sa 2x10W RMS i subwooferom od 15W ! (to je sve integrirano, nema odvajanja, ko bog!) ima BBE digitalnu obradu zvuka

-model KV-29XL71 sa 2x10W RMS i subwooferom od 15W ! (to je sve integrirano, nema odvajanja, ko bog!) umjesto BBE digitalne obrade zvuka ima virtual dolby zvuk i opciju "slike u slici"...

meni su to lijepo dizajnirani ureðaji (crno sivi) i vjerojatno bih onda kupio i oriðiði stalak za najljep¹i kut dnevnog boravka... koja je glavna razlika izmeðu virtual dolby-ja i BBE surrounda???

tu je jo¹ i sivi sony 100Hz:

-model KV-29LS40 sa 2x7W RMS bez subwoofera! ima virtual dolby i fantastiènu liniju, neku novu...

-model KV-29CS60 sa 2x10W RMS bez subwoofera! ima virtual dolby i fantastiènu liniju, neku novu...

sve ove cijene su od 3500 - 4500 Kn

kaj se tièe Philips-a ne znam ba¹, nenkako mi ne pa¹e kao TV brand, prije bih se odluèio za Grundig 100Hz, 72cm, 3099 Kn!!!

ja sam pomalo stereotipan... kupit æu siemens ili panasonic telefon (a ne tv ili plazmu), Philips-ovu ili Sony-jevu liniju, a TV æe biti Sony ili neki drugi japanac... :)

Reply to
ObiRaptor

I ovaj tv kod sogora ima integr. wofer , dva zvucnika na samom televizoru + jos dva koja su odvojena i idu 'iza ledja'. No ponavljam sve u svemu zvuk - katastrofa.

Niakakva,vjerovatno sranje i jedno idrugo, marketinski trik.

Philips radi odlicne televizore, a grunding je bankrotiro i prodan turcima.

To je tvoj problem :)

Panasonic je takodjer japanski, (koji se ne sastavlja u Japanu kao ni sony i ostali), osobno imam panasonic, sad vec stari model tx-28lk10c/s, 70 cm,

100 hz, ali stvarno dobar tv.
Reply to
letva

Pa covjek ti je ovdje to objasnio:

Reply to
Mystique

Ali se nekad sastavljao u japanu, imam model koji potjece iz tog vremena i tek je sad poceo pokazivat znakove crkavanja, ali slika mu je za 5 (bolja od samsunga koji je star cca 8 godina, naime ovom samsungu su tak boje izblijedile...), ima trinitron cijev (mislim da su to prvi sa trinitronkom) zvuk je mono...

Reply to
Mystique

Prve trinitron cijevi su se pocele proizvoditi 1960-i neke...imas tako star TV :-))

Reply to
Kresimir Pecnik

Samsung je OK

Sony je postao govno

Toshiba nemam nikakva iskustva ni + ni -

Reply to
Kresimir Pecnik

pa to sam i napisao... (izmeðu redaka)

Reply to
ObiRaptor

Ovaj vjerojatno nije tak star ali izmedju 1975. i 1985. jest (nisam ga ja kupovao pa nisam ziher)... Al to je kvaliteta, kad sam ga otvorio iznenedio sam se da niti jedan elektrolit nije ama bas nimalo nabubrio, cak ni onaj veliki kojem nisam vidio vrijednost jer je bila kontra okrenuta oznaka al ima cca 400V...

Reply to
Mystique