Sony KDL37U4000K vs LG 37L3000

Witam. Mam zamiar jutro zakupić telewizorek jak w temacie. Szukałem na google i niewiele znalazłem na temat Sony, natomiast sporo na temat LG. Wiem już, że obraz ma w miarę OK ale kiepsko z dźwiękiem (ale mam niezłe kino domowe więc mało istotne). Niestety mało znalazłem (prawie nic) o Sony a chciałbym pomiędzy nimi wybrać. Obraz z Sony widziałęm i jest OK (chyba), natomiast nie porównywałem z LG. Który z nich byście polecili i dlaczego? Czy warto dopłacić do Sony 400 PLN ?

Reply to
Falisty

Falisty pisze:

-> pl.rec.kino-domowe

Reply to
Adam Dybkowski

Z racji wykonywanych usług, wiele róznego sprzętu widze po domach. LG wypada tragicznie, wg mnie ceny tych telewizorów są o jakieś 50%. Częto nierówno podświetlona matryca, a ostatnio przebijał ekran planszy startowej dekodera, wyświetlanej kilka minut wcześniej, a przede wszystkim, wszech ogarniająca pikseloza, i ostatnio, bo dwa dni temu miałem u klienta na LG, trzaski i szumy jak ściszony tv, tak na 3 kreski, im głośniej tym to już zanikało, ale nici z cichego oglądania. Sonki wypadaja b. dobrze, 5 lat gwarancji, b. ładny obraz z HD, no i ze słabego źródła jak np kablówka. Z tego co piszesz to 37 cali i seria U czyli najniższa, po prostu ma najprostrzy procesor obrazu bez dodatkowych funkcji, ale myśle z obrazu będziesz zadowolony. Jak chodzi o porównanie - to tak jakby polonezem podjechał do okularnika. Dobrze ostatnio również wypadają rónież Philips i Sharp i Panasonic. Nie rozumiem też czemu tak dużo ludzi wybiera Samsunga, tylko tyci tańszego, a na którym nie można ustawić naturalnych kolorów.

Użytkownik Falisty napisał:

Reply to
pawell32