Osciloskop

Pozdrav

Namjeravam uskoro dobaviti osciloskop.
Namjena:

regulacije/upravljanje, temperature, vlage...

U uzem izboru su:

Rigol DS1054Z za 2670,00 kn + PDV
4 kanala,50 Mhz, sa dosta zakljucanih mogucnosti.
Prema informacijma sa net-a to se dosta uspjesno otkljucava.
Vasa iskustva sa otkljucavanjem Rigol-a ?
http://www.rigolna.com/products/digital-oscilloscopes/ds1000Z/ds1054z/

GWInstek GDS20172E 3388,00 + PDV akcijska cijena

- I2C/SPI/UART/CAN/LIN Serial Bus Trigger and Decoding Function
- High and Low Pass Digital Filter Functions

http://www.gwinstek.com/en-global/products/Oscilloscopes/Digital_Storage_Oscilloscopes/GDS-2000E

Molim vasa misljenja za i protiv.
Eventualne preporuke za neki drugi model u rangu do 3500,00kn + PDV.

Unaprijed zahvaljujem

--
Lp Electron

Re: Osciloskop

se dobije 100MHz + razni RS232, I2C i sl. dekoderi i sl.

Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

Re: Osciloskop
Tomy, 9A5ALL wrote:

Re: Osciloskop

Ma kad ti velim.... i tako nekoliko puta :)

Re: Osciloskop

Re: Osciloskop

A kakav je Owon?

https://www.youtube.com/watch?v=d1lTakOZjwQ

Ovaj mi se svidja, cijena sa baterijom i torbicom oko 3500kn.

Re: Osciloskop

Re: Osciloskop

Ma meni ne treba, mislis inace opcenito da je owon los?

Re: Osciloskop

FYI, kod Batronixa je 300kn jeftiniji.

//Marin

Re: Osciloskop

Hvala svima na sugestijama

Ocito je DS1054Z best buy.
Ovaj GWInstek slucajno mi je zapeo za oko.
Malo sam skicnuo u user manual i pogledao review, isto vrlo solidan
instrument.
Inace je oko 1000,00 kn skuplji od ove akcijske cijene.
Recimo da se gura u neki malo visi nivo od DS1054Z
Pitanje je samo da li ce mi neke stvari koje nudi ikad trebati.
Odluka jos nije pala, moram jos malo kopati...

Lp,

--
[...]

Meni je iskreno krivo sto sam svog TDS2002B masno (pre)platio prije kojih 10
godina oko 12k kuna.
Sad bi za te novce kupio DSO-X2014A.

Re: Osciloskop

Re: Osciloskop

Ma kuzim ja to sve, al poanta je u tome da je tad bilo i love:)
Svi smo sve placali skuplje a danas imamo paradox dok love "nema" a robe ima
i to po smijesnim cijenama.

Re: Osciloskop

:(

//Marin

Re: Osciloskop

Da, pitanje je:

Re: Osciloskop

Da ovako bi trebalo razmisljati.
Prvi moj osciloskop (Voltcraft 2x20 MHz iz Conrada) u davna analogna
vremena, kostao me skoro dvije prosjecne elektronicarske mjesecne place.
Iako skromnih mogucnosti, vrlo brzo mi se isplatio.
Gledajuci tako, danas bih trebao kupiti nesto puno bolje od DS1054Z
S druge strane za moje skromne potrebe on mi izgleda i vise nego dovoljan.
Danas mi je veci problem preveliki izbor, svaki model ima nesto bolje od
konkurencije ili mu neka sitnica fali u odnosu na druge pa je odluka
kompliciranija. Zato sam i pokrenuo ovu pricu.

--
Lp Electron

Re: Osciloskop

Eh....

od neki dan je i 1054 unutra. Da li se isplati? Meni je odgovor jasan k'o
dan.
:)

//Marin

P.S. Financijski mi se jedino isplatio Metex 3650 iz  mislim 1986. A i on ne

[...]

Bit cu i tu iskren pa cu rec da je kod mene skoro pa isti slucaj:)

Re: Osciloskop

Heej, ako ovako nastavite i ja cu odustati od kupnje :(
Stari Voltcraft iz 1986. mi jos uvijek radi :)

--
Lp Electron

Re: Osciloskop

:)

//Marin

trebalo ali eto, guba. Bio sretan k'o malo dijete. :)

Site Timeline