Re: za cca 30 godina...osciloskopi u Hrvatskoj

mo¾da i kod nas se pojavi ovakvo ¹to sa ovakvom cijenom...za cca 30tak

> godina....btw, ukoliko netko pikne BID, sretno :)

prije ce mu se oelekotriliti osusiti nego ce pojeftiniti :D

a imas Kineske Rigole koji rade super i kostaju malo para i novi su . i digitalni :D

Reply to
grizli

ma znam...vidio sam DSO Rigole po 350-400 eura....ali nemam love ko bi me i naguzio sada :)) toplo se nadam da budem uspio nekako pribaviti 2ch 20MHz za oko 100tinjak eura...150 zadnje, i to sa po?tarinom i carinom i svim davanjima :))

klasa optimist :))

Reply to
Gagi-9a6aag

Koji su to sad kineski Rigoli?

Gdje si ih vidio mo¾e link?

Reply to
darko

I nadajmo se da to nije reflektor lokomotive koja ide prema nama!?...LOL

Rigol DS1052E se na ebayu uredno prodaje za 400$ ili manje. Na DX-u je 340$ sa besplatnom postarinom. Taj 1052 se bez problema softverski hakne na

100MHz (iako u zadnje vrijeme iz tvornice izlaze sa novim firmverom koji to za sada onemogucava). To je imho best buy osciloskop, ja imam DS1102E 100MHz i ne da je dobar, nego je predobar za veliku vecinu hobista.

Da mi netko sad daje besplatno analogni skop od 20MHz, ja ga ne bi uzeo. Prije nego sam kupio Rigola imao sam GW Instek GOS-620 2ch. 20MHz skop. Ja na tom osciloskopu nisam mogao vidjeti ni 5% stvari koje vidim na Rigolu. Zato sam ga i prodao. Prodao sam ga preko ove grupe za 1000kn. Skop je bio star par godina u kojih je nakupio uvrh glave 300 sati rada. Mint stanje. f

Reply to
Filip Lolic

jel mozes s njim registrirati (memoritati) npr kod ukljucenja nekog ispravljaca i vidjeti trenutak rasta napona... mislim eventualni pocetni peak, istitravanja i sl?

pozdrav

Reply to
Fastah

"Gagi-9a6aag"

emotivac i naivac plus bezparica..lo¹a kombinacija kod da gledam sebe prije 20 godina :o)

Prati¹ cijene onoga ¹to mo¾e¹ kupiti, kad snimi¹ cijene skupi¹ pare. Amen, druge ti nema. Frnacuzu je jeftino kupiti skop, ali mu je neke drugo skupo ¹to u nas dobi¹ d¾aba, u nas stanovanje ko¹ta ni¹ta, vani su to fine pare, jedan jeftinij skop svaki mjesec, pa si ti vidi.

O Jordanu neam pojma, ali svaka zemlja nosi svoje. Biti æe i u nas jeftinih motora i skopova, ali onda bu¹ kukal na drugom mjestu. Kad uðemo u EU bu¹ videl kaj je to bezparica u Hrvata :o).

Reply to
miha

ne ?elim to ovako javno priznati, ali æu ti ?apnuti da sam itekako svjestan te èinjenice i da si tu u pravu..., ali opet...nije ni u Francuskoj stanovanje tako skupo ako ?ivi? u Laperteu u odnosu na Pariz...iliti kao Karlovac u odnosu na Zagreb...èak i veæi odnos, tipa, Ozalj ili Jaska naspram Zagreba :)

problem Hrvatske je ?to je tr?i?te manje vi?e centralizirano odnosno najveæi dio kolaèa u svakom smislu rijeèi ide tj prolazi kroz Zagrebaèko grlo i time Zagreb i zagrebaèki standard se uzima gotovo etalonski i poku?ava aplicirati na ostatk Hrvatske, tj narod ga poku?ava aplicirati.....zagrebaèki prosjek plaæe je 4000kn...a karlovaèki je 2800kn ...stan u Karlovcu od cca 30-35m2 je cca 150-200 eura plus re?ije...a vrlo dobro znam iz osobnog iskustva da i u Zagrebu mogu naæi oko 20tak kvadrata za cca 1000kn+re?ije.....konkretno, ?ivio sam na Srebrnjaku pokraj Mirogoja preko puta kuæe direktora Munje/Varte....a sad te ja pitam....4000kn - 150eura+re?ije ili

2800kn-150eura plus re?ije.....pa ti kupi osciloskop....a kad se zaèudi?, svi odmah graknu, pogledaj si cijene u ....ZAGREBU

Zagreb=centar svijeta, a mi svi ostali, ko vas jebe, crknite kad ste nesposobni....a to za sobom vuæe jednu drugu stvar....?ale se Zagrepèani kako u Zagrebu vi?e nema purgera, izumrli....jer se sva svijetina sjatila u ZAGREB....Slavonci, Lièani, Dalmatinci èak, Hercegovce da i ne spominjem....a bogami i karlovèana ima gro....i onda se svi èude ko pura dreku kako i za?to....e pa upravo zbog takvog diktiranja i "nesvijesnog" manipuliranja tr?i?tem u svakom pogledu....plaæe, stambeno tr?i?te, konzumeristièko tr?i?te u globalu, upravno, politièki, kulturolo?ki...Zagreb, Zagreb, Zagreb i samo Zagreb...i Zagreb..e, pa onda eto i mene u Zagreb i nek se svi presele u Zagreb...pa nek bude; Republika Zagreb i "periferija"...

u Francuskoj plaæe variraju cca 10-20% u odnosu na mjesto prebivanja tj rada za neko zanimanje...a cijene stanovanja i vi?e od 50%....dok je u Hrvatskoj obrnuto...plaæe variraju i po 50% ovisno o mjestu(gradu) rada, a cijena stanovanja 10-20% ...i SAMO je to razlog za?to bilo koji Francuz si mo?e puno lak?e priu?titi osciloskop za 170 eura , èak i onaj koji ?ivi u najskupljem Parizu...

kolega me pumpa veæ nekoliko godina da spakiram kofere i dodjem k njemu u Atlantu....?ivi u Cobb countyu i ima mjeseænu plaæu od cca 1600-1800$, a plaæa rentu od 450$ + re?ije od cca 250$.....samostojeæu 3 sobnu kuæu sa gara?om...dok ista takva kuæa (tipska) samo 2 milje bli?e centru je

1000-1200$+re?ije....i ka?e on meni; auto ima? bilo da si na preiferiji ili u centru...i sad te ja pitam ?to ti znaæi tih 3200 metara?!?!? ....a plati? 500-600 dolara manje....pa nisam lud....zdravstveno osnovno mu je 80 dolara a dopunsko oko 170+zubar oko 40...i pazi...plati? rentu, re?ije, kompletno zdravstveno, osiguranje za kuæu i auto mjeseæno oko 40-50 dolara te hranu mo?e izvuæi za 250-300 dolara cijeli mjesec....i jo? ti ostane razlika od oko 300-400 doalara a ima? sve isto kao i onaj svega 3km bli?e centru....i onda nije problem kupiti auto od 5000$ u par mjeseci ili kupiti osciloskop za 1000$ ili LCD 160cm dijagonale....itd..itd...

a pogledaj stvar u Zagrebu....ode? u onu pripizdinu na kraj Dubrave...veæ si u Sesvetama....a cijena stana 50 eura manja no za isti takav na Kvatriæu, a taj je 300eura....tu jebe lud zbunjenog...

znam, netko æe reæi; "pa onda odi u Ameriku i ne cendraj" NE, prva i osnovna stvar, Amerika mi je kao zadnja rupa na svirali....a drugo, nije poanta u standardu kao takvom nego o srazmjeru cijena u postotku u odnosu na lokaciju....ja nemam ni?ta protiv da su stanovi u centru Zagreba

5000kn+re?ije za 50 kvadrata...ali mi nije jasno kako cijena tako malo varira od centra do Sesveta....doslovce je rijeæ o nekoliko posto za vrlo sliène ponude...

?ivio sam u Berlinu godinu i kusur....postoje 3 gradske zone i 2 periferijske....za javni prijevoz...i graðani toga grada se tako i rihtaju po pitanju cijena renti....zna se; ako si u 1 zoni ili u 3. zoni...isti , identièni stan u 3. zoni MORA biti 30% jeftiniji od onog ISTOG u 1. zoni....no kod nas to nitko ne ferma....pukne te u vukojebinu gdje mora? 48 minuta hodati do prve busne stanice, a dere cijenu kao da kroz prozor ispadne? u tramvaj...a izgovor je; "ha èuj, takve su ti cijene "tu" u Zagrebu..." a Zagreb se vidi na horizontu...

po toj logici i Karlovac je dio Zagreba, vidim ga na horizontu....a gle...sjedne? na autoput, odere? 140km/h i za 14 minuta si u Zagrebu...br?e ja iz Karlovca do Velesajma no onaj sa Dubrave kroz grad...pa stoga i moj stan koji namjeravam dati u najam æe biti po "zagrebaèkoj" tarifi...jer èuj, takves su ti cijene "tu" u Zagrebu :))))

toliko :))

za sada!! :)))

Reply to
Gagi-9a6aag

Naravno, upravo to je glavna prednost digitalnog osciloskopa. Snimanje nerepetativnih dogadjaja. f

Reply to
Filip Lolic

e super... to mi treba dosta puta a ovaj moj analogni to nemere

pozdrav

Reply to
Fastah

"Gagi-9a6aag"

pa odi:), samo kaj, ta plaæa tam ba¹ i nije neke. jedva 20 soma godi¹nje ¹to je u klasi pomoænih poslova :(, fast food restorani, peraèi suða i te spike. Nije to sramota, ali nije to niti neki ¾ivot sa tim parama tam. Mo¹ se ti najest i napojit za te pare ali kako.. To ti je ko da u nas dobi¹ oko 9 soma kuna neto. ¹to i nije tak nedosti¾no, a ako si spretan i malo sretna mo¾e¹ i vlastitom poduzetno¹æu zaraditi i znatno vi¹e, ovdje sad u nas.

Malo bolja plaæa tam ti je preko 40 soma godi¹nje, bolja plaæa oko 60 soma godi¹nje, vrhunska plaæa obiènog smrtnika oko 200 somova godi¹nje pa si vidi.

Eh, to si mora¹ malo bolje prouèiti, da se ne bi zajebal. Sve je super ako ne zatreba¹ iskoristiti zdravstveno osiguranje malo ozbiljnije :o) a i ta hrana, vidio bi te ja nakon par mjeseci te hrane kako bi kumio i kukao i kako bi ti na¹ gavriloviæ bio super, a da ne spominjem domaæu kobasu.. Nije da oni nemaju dobre hrane, imaju imaju, ali eto, nemre¹ se onda izvuæi sa

300 dolara za hranu :o)

pa to ti je komotnih 20% jeftinije taman za prevoz :o)

ja ti to ne bi rekel. Ako te tam èeka posel od 1800 baksa ja bi ti rekel idi bolje na bau¹telu u ¹vabiju, bli¾e je i mo¾e¹ donest pare u domaju, potro¹iti gdje mo¹ vi¹e dobiti za to ¹to zaradi¹.

pa dao si primjer 300EUR kvatriæ 250EURa sesvete to je 20% :o) nego u Zagrebu je kronièan manjak stanova a potra¾nja je zaista velika za rentanje. Pored toga ljudi se boje rentati pa raðe dr¾e stanove praznim, jer u nas su zakoni jako u klincu pa ti se lako moze desiti da ti se nekakav manijak useli i da ga nemre¹ poslje sterati van iz stana, posebno ak iznajmljuje¹ na crno :o(. Sve to smanjuje ponudu pa oni koji su odva¾ni guraju dok mogu dobiti, jbga.

Gle, u Berlinu i ostalom zapadnom svijetu nekretnina je veliki porezni teret vlasniku. Ako ista ne zaraðuje mora¹ ju prodati jer te davi. Shodno tome sva nekretnina je u pogonu, ne stoji prazno kao kod nas. U nas su porezi na nekretnine jako mali i to je ono ¹to æe se gadno promjeniti i (meðuostalim) osiroma¹iti ljude kad doðe EU.

ima to sve svoje za¹to i zato :o) Budemo mi jo¹ svi skupa cvilili kak nam je bilo super u Yugi, èak i ovi novi klinci kaj su se rodili poslje Yuge. Bude tu bilo jo¹ gadnih suza u nas, ali biti æe jeftinih osciloskopa i motora, samo neæe ti biti do toga. Daj Bo¾e da serem :(

Reply to
miha

"miha" wrote

lijepo si sve argumentirao...nema ?ta....ali ova zadnja me odvalila :)))

btw, glede gospodarsko ekonomskih prilika, veli moj stari onak potiho; "a u qrac, ispada da samo ru?ili bolje da bi gradili gore" :)))

a gle, koliko je Yuga bila bolja ili gora, otom potom...ja se dobro sjeæam prilika praznih polica po duæanima...svakodnevno dodavanje nula novèanicama oliti inflacija, parni i neparni datumi za automobile, èeste redukcije struje, bonovi za detrðent, kavu, èekanje u redu za kruh od 5 ujutro i slièno...

Reply to
Gagi-9a6aag

Ali je, mora¹ priznati, zanimljivo kako tada NIJE bilo prosvjednika po ulicama!?...LOLÈINA!

ha, omakne se i meni koji puta :o)

Tu smo dosljedni ako vjeruje¹ u pisanu povjest. A zapravo smo samo jako budalasti. Vjerujemo ako mi pustimo druge na miru da ce i nas drugi pustiti na miru. A to tako ne ide. Premalo smo agresivni, posebno ekonomski pa smo zato generalno u klincu i zato æe nas EU "satrat" ko majmune. A povrh svega nemamo ba¹ niti obrazovanih ljudi koji bi znali ne¹to napraviti, imamo samo profesionalne uvlakaèe u ¹upak. Najvi¹e boli ¹to se mi kao zemlja nemremo EU uvlaèiti u pak¹i bez dopu¹tenja, da malo karikiram.. Katastrofa, jad i èemer. Treba zasukat rukave da se to promjeni, a moja sljedeæa sumnja ide na to da EU se to ba¹ i ne bu svidlio. Koliko god oni srali kako je ekonomija buran pozitivan proces stalnog rasta i da ima mjesta za sve, to je èista la¾. Zaradimo li mi za sebe biti æe manje njima. Pa si ti vidi, pa¹e li njima da mi sebi zaradimo :(.

E, sve je to bilo namjerno. Kako su zapalili arapske zemlje tako su zapalili i nas, ali eto, previ¹e drobim i serem, najbolje da stanem jer idem u jo¹ jednu teoriju zavjere kojoj ovdje nije mjesto.

Reply to
miha

"miha" wrote

hahahaha....bogme ide?...ali pazi...sve se to reflektira na èinjenicu da si osciloskop nemremo ba? tak priu?titi....i obratno. tj da su ti "osciloskopi" razlog ovakvog stanja :)))))

Reply to
Gagi-9a6aag

znaci jos se nije probio novi firmware? jel ima neki trik kako prepoznati koja je serija u pitanju? mozda po serijskom broju ili?

pozdrav

Reply to
Fastah

Koliko vidim na trzistu jos ima puno uredjaja sa starim firmverom koji se moze hakirati. Samo je stvar srece kojeg ces dobiti :) Ne moze se vidjeti sto je u njemu dok ga ne upalis. f

Reply to
filiplolicREMOVE

cim je u pitanju sreca skoro sam siguran kojeg bi dobio :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

vidim na raznim forumima da rade downgrade sa verzije 2.04 na 2.02 koja se moze tweakati... jel ima i jos novijih verzija na kojima to ne prolazi ili je ovo rjesenje problema?

pozdrav

Reply to
Fastah

Sve verzije ispod 00.02.05.01.02 se mogu tweakati.

filiplolicREMOVE