Pitanje za SUB-C baterije

Molim savjet!

Imam jednu dobru Kress-ovu akumulatorsku bu¹ilicu koja koristi 11 Ni-Cd èlanaka (Kress ASX-132)

Tijekom vremena su te baterije izgubile kapacitet i sad bih ih zamijenio s novim, veæeg kapaciteta

Original sadr¾i: 11x SUB-C Ni-Cd 1500 mAh (13,2 V)

kao na slici:

Zamijenio bih ih sa 11 x SUB-C Ni-MH 2500 - 2900 - 3400 mAh

mo¾e li se to izravno zamijeniti ili da ostanem na Ni-Cd zbog velikih struja pra¾njenja i temperature rada?

Hvala!

Reply to
Marijan

mislim da ti je bolje ostati na nicd zbog jakih struja pra¾njenja a i samopra¾njenje nicd je manje nego kod nimh.memorijski efekt bi mogao vrlo dobro anulirati sa kvalitetnim punjaèem koji bi ispraznio bat. paket prije nego bi ga ponovo napunio.probao sam nimh ali su se prejako zagrijavale pri pra¾njenju,jednostavno ne valjaju za takve alate.na e-bayu cijena nicd èlanaka je oko 2,20 usd/komad sa dostavom.nesto malo manje nego kod nas.

Reply to
Sanjin

Potvrdjujem pricu

Ja sam za svoju boshicu narucio preko ebaya od all-batterys

samo sto su moje bile 4/5 SubC

Definitivno prosao puno jeftinije nekog kod nas

Reply to
Kreso