Re: RFID, proizvodnja kartica

Mi kupujemo kartice od smo kupovali kartice od Indale(mogu ti dati dobavljaèe), a da ih netko proizvodi nisam èuo. Da te pitam, gdje nabavljate èitaèe (RFID) , i dali zna¹ da je netko probao sam napraviti? Slo¾iti mikraè , antenu...

> Postoji li tvrtka u Hrvatskoj, koja proizvodi RFID kartice (dimenzije > klasiène kreditne kartice)? Frekvencija je 125kHz.
Reply to
Bojan

[...]

Stvar je u tome ¹to trebam proizvoðaèa unutar Hrvatske, izvan dr¾ave i nije problem naæi.

To nije moj projekt, nego ovo tra¾im iz usluge, ali mislim da imamo internu proizvodnju antena u matiènoj firmi -

kompletan sustav (antena, èitanje i obrada podataka) veæ imamo integriran u TelarGO -

Sama elektronika je najmanji problem, biraj hoæe¹ li Atmel, Microchip, Philips, Freescale (prije je to bila Motorola) itd...imaju gotove sklopove (logika). Problem je dobar proraèun same antene i kvaliteta signala na èitaèu. Ima¹ na web siteovima proizvoðaèa gotove primjere, s proraèunima antena za tu aplikaciju koju naðe¹, ali, naravno, prave rezultate dobije¹ tek nakon poku¹aj-pogre¹ka procesa.

Reply to
Mario Malenica

Mi proizvodimo i tagove i readere, no ne odgovaraju tvojim potrebama. Naime, radimo Mifare tagove (13.56 MHz ¾etone i kljuèiæe), imamo i dvije verzije OEMreadera u ponudi (isto na¹a proizvodnja) - TTL serijski i USB. Prve serije tagova su gotove, readeri su u pripremi (prototipi gotovi, trenutno se priprema prva serija). Ako te interesiraju detalji, javi se na mail. Inaèe, kartice za na¹e potrebe dobavljamo iz Kine. Ne mo¾e¹ ih toliko jeftino napraviti iz jednostavnog razloga ¹to oni rade i klon RFID chip-a, tako da ih uopæe ne jebe konkurencija, spu¹taju cijenu do dna. Isplati se èak i na 50-tak komada (bilo 125 KHz, ¹to smo davno odbacili, bilo 13.56 MHz), proguglaj malo.

--
e.
Reply to

hajde mi samo jos objasni kako ja replayam u hr.sci.elektronika.mikrokontroleri, a odgovor dolazi ovdje? :)

--
e.
Reply to

Hehe, crna magija i "Followup to:" u 40titude-u. Jednostavnije nego imati odvojene threadove i u vi¹e grupa. Sigurno koristi¹ Outlook, kad sam se prije 5-6 godina rije¹io tog èuda kod kori¹tenja Useneta, gomila operacija je postala puno jednostavnija. Da ne spominjem skidanje i slanje multipart postova, kodne stranice, filtriranje i sam prikaz poruka.

Reply to
Mario Malenica

Ma, samo me zanimalo ¹tanca li tko u Hrvatskoj, jer je bilo nedavno na vijestima kako ona dr¾avna "AKD Za¹tita" firma izraðuje smart cardove. Nisu velike serije, pa je i pomalo glupo gnjaviti se s carinom i rokovima isporuke. OK, potra¾iti æu ovo (zapravo neæu ja, nego onaj kome treba informacija :D )

Usput, vi radite one plave tagove ¹to se koriste u automatima za kavu?

Reply to
Mario Malenica

Ca znas ti odprilike koliko bi me dosli tagovi (u obliku naljepnice, kao ca se koriste u butigi)? Znas od kuda to dovuci? Imaju to ti vasi kinezi mozda?

Kad bi moga dojiti viti readere? Ja sam u Puli

Bojan

Reply to
Bojan

Ne.

--
e.
Reply to

Google - Mifare lite. Jako su jeftini, no minimalna kolièina je prilièno velika.

Drugi tjedan, trenutno sam zatrpan. Javi se na mail.

--
e.
Reply to

A ma, nisam toliko na newsima da mi treba ne¹to jaèe, no korisno je znati.

--
e.
Reply to

Jesi ti mislia na ovo

? Ultralight, a ne lite?

"co>> >>

Reply to
inz

Je, na to sam mislio. Sorry, brzi je prst od misli :)

--
e.
Reply to

pogledaj