UPS-mogucnosti ?

...pozdrav

-Napali su me ovi kamperi , zapravo vlasnici objekata bez dozvola i prikljucene struje , da im popravim neki pretvarac sa 12V na 220V .....

-E sada ..... , zelio bih se izvuci .... i to na nacin da im nabavim neki UPS sa riknutom baterijom i samo izvucem zice za akumulator ?!

....sada pitanja :

-Postoji li UPS na 12V ?

-Ima li koji snagu 0,5-1 kW ?

-Moze li na to raditi busilica ? ....i jasno ...ima li tko za prodati takvo sto ????

...ako je nesto relativno ....ljudi to ne shvacaju ozbiljno ...

-... , ali ovo je relativno hitno .... :-)

.Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Imam ti ja jedan APC 700 VA, ispravan, crkle su baterije. Model je iz ove serije:

Cijena

250 kuna - Pula.
Reply to
coin

P.S. Ovaj moj ide na 24 V . Te¹ko æe¹ pronaæi UPS na 12. Bu¹ilica se vrti bez problema.

Reply to
coin

-vecina UPS-a rade na 12V accu...

Reply to
hp

Kako ti ka¾e¹.

Reply to
coin

Da, vecina onih od 300VA... f

Reply to
filiplolicREMOVE

.....dan

-Hvala za angazman ...!!!!!

-Ne znam bas puno o tome , imam i ja u Dubravi u garazi (mislim) UPS ili dva , ali koliko se sjecam da su unutra dva (riknuta) akumulatora ..... ....ali mislim kako je neki male snage .... , bar po velicini trafoa ....

-Bilo bi idealno preko 500W , a da je na 12V , iako je to malo puno struje , ali to su imali i do sada ......

....ako bi to islo na 24 , onda bih bio zainteresiran za stroj od COIN-a .....

-Ukoliko se ne pojavi nista na 12V , ici cu pitati nadlezne ...

.Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Ima relativno jeftinih pretvaraca 12-220 u Metrou, nemam pojma za kvalitetu.

  1. stranica u katalogu
________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

A ti od 300VA èine 99% onog ¹to ljudi imaju.

Reply to
Hombre

...vecer

-Znaci nista .... bolje je kupiti novo .....

.....Kada to kazem kompicu ..... koma .....

-Nema od nas ni voska , ni meda ..... :-)

-Svakako hvala svima ..... , ako jos nesto "svane" , ....svakako javite ....

.Dr W

Reply to
Bezimeni

Ovde trebas paziti - vecina invertera, osim ako bas nisu namjenjeni ugradnji u objekt, ima simetrican izlaz (2* 110V) galvanski spojen sa ulazom i ne trpi klasicnu kucnu instalaciju (pregori H most ili 12V krug dodje na 110V prema zemlji). Drugi problem je poddimenzioniranost (posebno kod UPS-ova) zbog cega dolazi do pregrijavanja kod duzeg rada.

Bezimeni je tra¾io UPS 0.5 - 1 kW

Ja sam ponudio 700 W

©to je nejasno?
Reply to
coin

ja sam ih imao brdo takvih... do 500 va su uglavnom s jednom baterijom od 12 v veci imaju razne kombinacije... prodavao sam ih po 70 kn,uglavnom su ljudi uzimali za napraviti takve pretvarace... po meni ti je najbolje uzeti najobicniji bez ikakvih alarma ,,,zvucnih svjetlosnih jer ce stalno pistiti da radi na bat...

nego pitanje...dali je netko stvarno napravi pretvarac od upsa i da radi kako treba... ja sam probao spojiti na akumulator ali nije sljakalo a nisam imao vremena se pozabaviti s tim... pa ako je netko to napravi da kaze kako...tnx

Reply to
zic

Ja sam spojio akumulator od auta umjesto riknute baterije, stavio sam komp i monitor na njega. Nisam gledao koliko drzi baterija jer sam nakon sat vremena popizdio i vratio ga da se puni. Jedini je problem sto ti se poslije akumulator dosta dugo puni, ali vidio sam rijesenja sa dodatnim auto punjacem radi brzeg punjenja.

Reply to
Fly