Re: P:PUHALICU+LEMILICU

nego, jel ta lemilica ima termostat, tj nadam se da nije kao ona iz lidla ?

ova iz lidla nema termostat nego samo triackom mjenjas duty, dok ova s termostatom ima da se kratkom vremenu zagrije na namjestenu temperaturu i to odrzava...

ako se to nadje u Arizoni za 200-300kn, pa to je odlicna stvar, ima li tu netko tko bi to mogo pokupit (par komada) (ionako je 1000kn prek carine dozvoljeno)

Reply to
grizli

ja sam jos uvijek zainteresiran za jednu... naravno po razumnoj cijeni :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

I ja,na E-jebu takve "kombinovne" dodju oko 120 dolara + pdv i carina.

Reply to
Manu

"Fastah" wrote

Amaro je voljan otiæi u Arizonu i pobrati 10tak komada...njegova usluga transporta iznosi cca triæavih 100 eura po komadu...plus naravno cijena same lemilice...jel ti to razumno? :))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

za 100 eura ja odem u bosni autom tam i nazad iz zagreba i platim si benzin i cestarinu...

Reply to
grizli

Kre Tenko okreni gace naopako, cujes se :) Inace, koliko vidim tebi je 10% ok pa izvoli lijepo preko po 4 komada. Ja nisam dobrotvorna ustanova i od svake kune pokusavam napraviti dvije da bi meni i mojima bilo bolje. Ako sam za tebe lihvar, neka sam, zaboli me ona stvar za tvoje misljenje.

Reply to
Amaro

"Amaro" wrote

gle...da sam biznismen i da ih dilam na veliko onda bi mi 10% bilo dovoljno..a za 2-3 komada tjedno bih ipak morao dignuti mar¾u na 20% :P

a s obzirom da je tvoja mar¾a od triæavih 180% to samo govori koliko ih komada proda¹...tj NE proda¹

Reply to
Gagi-9a6aag

To je najmanje tvoj problem. Prodam i zaradim koliko ti nikada nisi vidio. Ti i biznismen nikako ne spadate u istu recenicu (doduse ne spadam niti ja) prije ce biti da si neki sibicar ili kokosar. Ne daj se obeshrabriti, zaradit ces i ti jednom za ispravan motor.

Reply to
Amaro

nego ako ti je prva cijena 700kn, jel se das cijenakt ?

Reply to
grizli

Naravno, ljudi smo i dogovorit cemo se. :)

Reply to
Amaro

ðubre jedno...a ja kad sam ti nudio 100 eura tj 700kn+po¹tarina onda si me odjebo ko zadnje smeæe....a sad tu folira¹ sa "ljudi smo , dogovoriti æemo se" ....a ba¹ si cigan :P i ba¹ tada sam rekao...radije sam narednih 5 godina bez puhalice nego platiti duplo i/ili vi¹e...nekom ¹verceru koji se folira sa svojim "high endurance" testovima kako bi opravdao cijenu....

a mogao si jednostavno reæi; gle, mene lemilica ko¹ta 350kn + "manipulativni tro¹kovi" od cca 100kn po komadu...i ja je dofuram isprobam i to je to, finalna cijena je 1000kn ..o¹ ne¹ odjebi...amen...ak ne¹, ¹eæi sam do Arizone ili Kine... a ne se folirati sa spikama atestiranja i spike; "zna¹, moje su iz drugog legla", a u konaènici sve do¹le iz jedne te iste tvornice iz neke kineske pripizdine...

ba¹ si seronja i folirant....ali da te nema, bilo bi dosadno :))

Reply to
Gagi-9a6aag

Ajmo redom. djubre te napravilo novi red da si smece, jesi novi red racunica ti ne valja jer niti jednu nisam donio iz BH niti su mi dostavljene od tamo ali tebi je lakse ugurati u dupe nego u glavu :)

Reply to
Amaro

"Amaro" wrote

ehh, da samo zna¹ tko me napravio...no to bi veæ zadiralo u sferu hvalisanja...

da, znam, ti pak suraðuje¹ sa Svrbijom..i kao takve, jasno je da su iz "drugog legla" ...pffft...a bogami si i ti iz nekog drugog legla...

Reply to
Gagi-9a6aag