K: neispravan TV Sony

trazim neispravni TV Sony KV 29 SE10 godiste 2006

kvar nebitan

na mail snipped-for-privacy@hotmail.com

Reply to
kocka

nije ti bas pametno bacit ekran ak je dobar jer ce ti krepati uskoro pa ces plakat jer si ga bacio :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Ma treba mu kutija za akvarij!?:-)

hahahah...daj ga ne pumpaj :))

Reply to
Gagi-9a6aag

neznam gdje ti vidis podjebavanje... dobronamjerno sam ti savjetovao da ako nabavis takav tv sa ispravnim ekranom zadrzis ekran jer je pitanje vremena kad ce riknuti posto su radjeni jako nekvalitetno... a ti to mozes smatrati podjebavanjem pa ga baci, meni je svejedno, nemam nista od toga... kad ti krepa ekran za koji mjesec ili godinu (samo ovisi o sreci) sjeti se ovih postova gdje smo te "podjebavali"...

velim... otidji kod nekog rtv servisera... takvih tv-a neispravnih ima ko dreka samo je pitanje jel su u medjuvremenu zavrsili u ee otpadu...

sretno

pozdrav

Reply to
Fastah

proèitaj SVE postove od mog oglasa pa æe¹ razumjeti...

Reply to
kocka