Ogranièavaè struje

Dok se moj Filip o¾eni da ja poku¹am ovdje :-))

Dakle treba mi ogranièavaè struje. ©to jednostavniji to bolji i da se komponente mogu nabaviti kod nas. Najbolje kao ¹to sam svojevremeno negdje vidio jedan LM 317 na hladnjaku i otpornik

Trebam napajati Q5 diodu Li Ion baterijom 2,8 - 4,2 V (18650) i trebam ogranièiti struju u rasponu od 700 - 1000 mA iako iste rade i bez ogranièenja ali da joj malo pri¹tedim muke i produ¾im vijek trajanja. Ima ih kupiti na Ebay ali su vi¹e modova, a meni treba samo jedan.

Reply to
Hombre

Potra?i na

briglja

Uzak izbor i svi drajveri s tri ili vi¹e modova

Zar nitko od pustih eksperata ne zna ne¹to u ovom stilu

Hombre

Sa linearnim regulatorom ima¹ velike gubitke na toplini i mora¹ imati za recimo lm317 barem 2,5 V veæi napon od napona led-a, znaèi nije ti dovoljan jedan 18650 èlanak. Gotovi moduli su svièeri i mogu raditi sa jednim èlankom za q5. To ¹to imaju 3 ili 5 modova rada, na to gledaj kao na dodatnu opremu a ne kao nedostatak :)

Reply to
briglja

Pa zato sam i pitao je li tehnika dovoljno napredovala jer ne mogu koristiti LM 317 iako mi je on najdostupniji. Inaèe naprava bi bila mobilna i ne bi bilo zgodno kad proðe neka zvjerka koju hoæu zabilje¾iti da se ukljuèi stroboskop. Obzirom da imam bogato iskustvo s baterijskim lampama znam da je dobiti takav jeftini svièer koji bi imao memoriju ravno dobitku na lotu. Istina da se dogodi da dobijem lampu koja s uvijek pali na najaèem ali ako naruèim jo¹ jednu redovito dobijem koja ide u krug.

Reply to
Hombre

Potra¾i MAX774.

Reply to
briglja

Tko zna ima li negdje u Hrvatskoj kupiti MAX774 :-))

Reply to
Hombre

Pitaj u HT Eurep.

Reply to