Re: Elektrtehnika-zadaci

Pozdrav svima!!!

> Evo nekoliko zadataka iz Brodske Elektrotehnike pa sam se pitao da li ima > neka dobra dusa da ih rijesi, trebaju mi za ispit iz Brodske > Elektrotehnike.... > I slicni rijeseni zadaci bi mi puno pomogli na ispitu, cisto da vidim > sablone zadataka!! > Unaprijed hvala svima na trudu!!! >

Kakvi su ovo cudni rapid linkovi?? Nakon odbrojavanja dobijem na ekranu text linka iz address bar-a s tim da ga se ne moze selektirati osim ako se pocne malo lijevo ili malo desno od njega!?

--
Chupo
Reply to

Nesta nije u redu, neki linkovi ne rezultiraju slikom nego se u IE-u prikaze samo placeholder (uokvireni crveni krizic). FF umjesto krizica prikaze vrijednost Alt tag-a koja je jednaka URL-u ali slike opet nema. Cudno je da se te koje ne rade ipak moze skinuti s extenzijom DownThemAll.

Ustvari, samo cetvrti link radi normalno. U cemu je stvar??

--
Chupo
Reply to

nemam pojma uploadao sam kao free user... evo i na media fire:

a poslao sam ti i na mail...

--

Each generation imagines itself to be more intelligent than the one that went before it, and wiser than the one that comes after it. Freedom is the right to tell people what they do not want to hear.

Reply to
Brika

Vec sam ti odgovorio, evo kopije:

Uspio sam skinuti te slike ali mi nije jasno sta se desava, zasto ih se ne moze normalno skinuti (osim cetvrte). Dobro, u medjuvrmenu je za prvu i drugu prekoracen broj download-a ali niti prije ih se nije moglo otvoriti na normalan nacin, uspio sam jedino sa spomenutom FF extenzijom. Prvi put vidim takvu situaciju pa me bas zanima u cemu je stvar :-/

Sta se tice zadataka, uz malo listanja Felje, Pintera i stare biljeznice bi ih rijesio ali nazalost nemam ni volje a ni vremena. Za svaki taj test je predvidjen sat i pol ili dva, ne? Treba biti dosta uhodan da bi to bilo dovoljno vremena, 10 godina nakon polozenog ispita ide to malo sporije :-))

--
Chupo
Reply to

Prije nego je doslo do 10 se je i njih moglo moglo skinuti ali samo s trikom kojega sam opisao. Moguce da sam ja ovrtio brojac dok sam isprobavao :-))

--
Chupo
Reply to

e1.1 Elektrièno polje je 200V/10cm = 20V/cm, znaèi 40 V je na 2 cm od ploèe. Podatak o permitivnosti je za zbunjivanje!

Reply to
vaso

e1.2: I3 raèuna¹ iz snageP3 i R3, (P=I*I*R) dobije¹ I3=1,58A = I2 (R2 redno spojen s R3) U3 = I3*R3=63,2V U2= I2*R2= 15,8V P2=U2*I2= 25W U4 = U3 + U2 = 79V a I4= U4/R4= 2,63A P4=U4*I4=208W I5=I4 + I3 = 4,21A U5= I5*R5=252,6V P5= 1063W U6=U4 + U5 = 331,6V I6=U6/R6=6,63A P6= U6*I6=2200W I1=I4 + I3 + I6=10,85A U1= 217V P1 = 2352W

Jo¹ samo zbroji¹ snage. Provjera: Ukupni napon je U6 + U1 = 549V Ukupni otpor je: R4 u paraleli s R2+R3 je 18,75 oma, plus R5 je 78,75 oma koji su u paraleli s R6 i to je 30,6 oma. Na to jo¹ R1 daje ukupno: 50,6 oma. Ukupni napon /ukupni otpor je 549/50,6 = 10,85A, a to je ujedno i struja I1......

Reply to
vaso

Hvala ti PUNO na rijesenim zadacima, nisam bio doma za Uskrs pa nisam vidio post do sad...

Hvala jos jedanput!!!!

--

[...]

Hvala jos jedanput, evo prosao sam 3 dijela teorije i 2 zadataka, ostao mi je jos elektromagnetizam teorija i elektrostatika i izmjenicne struje zadaci pa ako neko ima rijesene zadatke iz elektrostatike ili izmjenicnih struja, mozte mi poslati na mail.... Svaka pomoc je dobrodosla :) Hvala jos jedanput svima!!!