Re: CROSS : preporuka unlock dongle???

red (doslovno) kod covjeka, kod kojeg sam nosio telefon na unlock, kaze da nije...

(doduse tko zna sto taj sve radi i prodaje...)

Bladerunner wrote: > > ako se neko slucajno bavi unlockom, a ima volje da mi preporuci neki

dongle

> (box) ili whatever, jel sam malo gledao po netu pa me vec glava

boli... -

> Kaj to ni iza¹lo iz "mode" :) > Dobro mjesto za proèitati ne¹to o tome je: >
Bladerunner

Nije niti ce ikada dok god operateri zakljucavaju telefone... Bratic mi je u tome ve ima ohoho... z

Reply to
zega