Re: Be¾ièna kamera

Evo dobio sam ovu be¾iènu kameru

> ali problem je u tome ¹to kada je spojim na tv ne dogaða se ni¹ta nema > nikakvog signala. > Znam da je prija¹nji vlasnik spojio na izmjenièni napon od 12V, a njoj > treba istosmjerni, naravno! > Sad me zanima da li je reciver mogao otiæi na vjeèna lovi¹ta zbog toga? > Reciver i kameru sam rastavio i jedno i drugo imaju stabilizatora napoma > L7805CV i L7808CV. Kako da provjerim te stabilizatore?

Spoji DC napon: + na lijevu nogicu i minus na srednju (za 7805 barem 8VDC, a za 7808 barem 11VDC). Izmedju srednje (zajednicki minus) i desne bi trebao imati za 7805: 5VDC, a za 7808: 8VDC.

Sretno!

Reply to
Hector

A na koji ulaz TV-a si spojio kameru?

Reply to
Piksel

OK, pomislio sam da si mo¾da proma¹io ulaz za video. Dakle, video izlaz iz prijemnika na ¾uti èinè od TV i ukljuèio AV.

Reply to
Piksel