Izvor -/+ 18V

Ako netko ima dobar link sa shemom... Treba dati bar 3A struje...

Reply to
Mystique

"Mystique" je napisao u poruci interesnoj grupi:du6fea$olt$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr...

7818 i 7918 sa tranzistorima u izlazu bi moglo pomoæi, ovisno ¹to se napaja time.

iqk

Reply to
iqk

ovo zanima i mene. ajd javi ako naðe¹ nekaj. hvala

Reply to
Mario

Napajanje je potrebno za stereo pojacalo... Znam da bi islo s njima, al me zanima kak poslozit izlazne tranzice...

Reply to
Mystique

Za izlaz ti netreba stab, a ako ga stavljas trafo treba dat vise od 20V po strani.

onih

jedva

Trafo bi trebao imat 2 sekundara od 12V, jer se jedino tako moze dobit simetrican napon (+/-). Kod ovakvog spoja struja ide kroz 1 diodu i tu imas pad oko 0.7V pa na izlazu dobijes (12*1.44)-0.7 tj oko 16.5V. Shemu ispravljaca imas na

(slika 2)

U poruci: dufs3v$hvd$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Mario je napisao/la:

: Sorry kaj upadam. : Koja je fora s ovima "7818 i 7918". Kaj je to? Nigdje nisam uspio : naæi. Da li postoje DC-DC pretvaraèi u simetrièni napon male struje : za pogon raznih OP?

To je serijski linearni regulator. Znaci, na ulaz mu dovedes neki napon veci od kojih 19.5V, a manji od kojih

30-etak V i na izlazu ces cijelo vrijeme imati 18V sa 7818.

To je inace 78xx serija chipova gdje je xx napon izlaza - recimo 7805, 7806,

7808, 7809, 7810, 7812, 7815, ...

Ista stvar i za 79xx, samo je ona za negativne napone.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

7818 Ti je stabilizator za +18V, a 7918 ti je za -18V... Odnosno 78xx za xxV a 79xx za -xxV

megamusic wrote:

Znam za to... Slozit cu mu tak pa nek bude sretan da opce radi... :-))

Reply to
Mystique

megamusic wrote:

Znam za to... Slozit cu mu tak pa nek bude sretan da opce radi... :-))

Reply to
Mystique

A kak tra¾im datasheet tog regulatora? Ove brojke i google ne idu. U èem je fora s tim regulatorima? Ja sam koristio lm338, za¹to njega ne spominjete? Jel zna¹ ne¹to o pretvaraèima koje sam pitao. Nisam elektronièar ali koliko vidim treba¹ cijelu skalameriju da bi probao ne¹to s par operacijskih pojaèala.

Hvala na odgovoru.

Reply to
Mario

U poruci: duho8p$14p$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Mario je napisao/la:

: A kak tra¾im datasheet tog regulatora? Ove brojke i google ne idu.

Probaj pod "7805 data sheet".

Svi su oni isti, samo je razlika u nponu.

: U èem je fora s tim regulatorima? Ja sam koristio lm338, za¹to njega : ne spominjete?

To ti je to, samo kod ovoga je fiksno postavljen napon (uz malo truda, moze se i mjenajti) i jeftin je.

: Jel zna¹ ne¹to o pretvaraèima koje sam pitao.

Znam. :) Kolko sam zapamtio - ti imas trafo koji daje 12V na sekundaru. Dok to ispravis sa grejcom dobije 12V*1.41 = 16.92V, ali, pri tome izgubis

2X 0.7V ako stavis silicijske diode u greatz.

Ako koristis germanijske diode, izbubit ces oko 0.5V ukupno. Sa schottky-jevim diodama oko 2X 0.2V.

Iako, i na +-12V ce ti operacijska pojacala raditi. Samo, na +-17V ces imati vec hod izlaznog signala.