Q: kak se zovu ovi mali plug konektori sa slike

na Ebay-u naravno, ak netko zna...

Probah sa mini banana plug connector itd ali nista....

Moze i nesto slicno za takvu svrhu prespajanja i sl...

Thx

--

www.dekodiranje.co.cc

http://tiny.cc/Haltec
Reply to
Bladerunner

Probaj pod "2mm banana plug".

StoneThrower

-------------------------------- ?If at first the idea is not absurd then there is no hope for it? Albert Einstein

Reply to
Stonethrower

thx, ma probah i to / to JE po "RS Components"-u 2mm banana plug... Ali samo muski, nigdje zenskih... ko na zrcu.... (pretpostavljam)

Bladerunner

a jesmo mi elektronicari konzerve... nikako da nas uvjere da se mogu spajati dva muska konektora :-)

pozdrav

Fastah

na Zrèu je super ako si gej :)))))))

a sad za ozbiljno....Zrèe je postala totalna koma....na jednu ¾ensku dolazi oko 5-6 frajera.....od toga, 80% je tamo sa deèkom/mu¾em ili nekim drugim oblikom partnerstva....20% od preostalih 20% tih cura su lezbe, 20% ih je ru¾no ko grob....i 20% su klinke ispod 18.....tak da suma sumarum....od 100 cura mo¾da je tek jedna "slobodna".....a ¹ansa da joj ba¹ TI uleti¹ i svidi¹ joj se je opet ¹ansa 1:100....dakle...nema¹ ¹anse :)))))))))

ja i gospoða smo ba¹ jednu veèer radili malu statistiku brojeæi pogledom na ulaz u Calypso koliko uðe mu¹kih, a koliko ¾enskih u 30tak minuta....brojke su bile stra¹ne....doslovno kako sam rekao, na 1 ¾ensku u prosjeku ulazi 5-6 mu¹kih...

Reply to
Gaghigno

Naravno! Odcvika¹ konektore i ufræe¹ vodove!...LOL Inaèe ih spajam krokodilkama...

Jel' se vas dvoje prcate stogod?

Reply to
Amaro

"Amaro" wrote

u toj mjeri da bi se za pojam mnogih to moglo okarakterizirati kao ovisnost...za razliku od tebe koji ima¹ potrebu to uopæe i pitati..... moju ¾enu nikada ne "boli glava"...¹tovi¹e, prije sam ja taj koga zaboli glava :P

Reply to
Gaghigno

:-))))))))))), skoro umrih pricitavsi ovaj komentar. Mojih 20 centi za cistu pozitivu!!!

-- Stonethrower

__________________ ?If at first the idea is not absurd then there is no hope for it? Albert Einstein

Reply to
Stonethrower

VSPPOS :-)

i ona se sjetih pa gdi sam to vidio aaa, tu:

nije ni tebi lako ! ;-)

Reply to
Darko_swl

Mozda zato jer se muski zovu 'plug', a zenski 'socket' ...

-- Stonethrower

__________________ ?If at first the idea is not absurd then there is no hope for it? Albert Einstein

Reply to
Stonethrower

"Darko_swl" wrote

mo¾da mi nije lako, ali vjeruj mi, nije mi ni te¹ko :)) Fil Tilen mi je inaæe zakon....samo ako odr¾i stil.... :)

btw; pogledaj "snimanje spota debela"

Reply to
Gaghigno

"Stonethrower" wrote

i ja ka?em, nemre?, a da se ne nasmije? nadobudnoj seljacini kojoj ocito manjka ono ?to pita druge rade li :))

Reply to
Gaghigno