audiofili part 2.

Svi zainteresirani za poslu¹ati kako zvuèi pravi klasièni sustav moæi æe si to zadovoljstvo priu¹titi u Opatiji, od 21.12. pa nadalje. Sustav èine klasièna pojaèala (Sony, sustav 2+0 znaèi èisti stereo, ni¹ta od 2+1, 5+1,

9+3 i ostalih gluposti), trosistemske kutije (JBL), kabeli 2 x 2.5 mm2 obièni, jedino je slaba toèka MP3 izvor ali potrudit æu se da i to pobolj¹am. Ponuda vrijedi barem do kraja slijedeæe turistièke sezone.
Reply to
Coin

si

5+1,

Veæina audiofila ionak ne bude primetila da se radi o MP3. Osim toga, navek more¹ spojiti s ovim kablom:

Evo c&p najbolesnijeg dijela: :)

Odmah po ukljuèenju u sustav gdje mu je zadatak bio povezati mali prijenosnik Acer Aspire One 722 kao glazbeni transport i M2Tech hiFace Evo USB na S/PDIF pretvaraè, visokotonsko i srednjetonsko podruèje jednostavno reèeno je prodisalo. Zraène aureole stvorile su se oko izvoðaæa ispunjavajuæi one imaginarne, tamne i naoko informacijama neispunjene praznine izmeðu njih, koje u stvarnosti zapravo ne postoje veæ su protkane interakcijom zvuka izvoðaæa, prostora i atmosfere u njemu. Èinele su postale prpo¹nije, èi¹æe i sa odjekom koji vi¹e nije bio sputan, veæ dulji i realistièniji, odavajuæi naznake akustièkih karakteristika prostora nastanka snimke. Vokali su postali puniji i slojevitiji, a njihov se reverb takoðer ne¹to produljio èineæi ga prirodnijim i vjerodostojnijim. Pri tome spomenuta dva dijela frekventnog spektra nisu se isticala u odnosu na ostatak, niti su poku¹avali izbiti u prvi plan zvuène slike, gurajuæi se prema naprijed ? ispred zvuènika. Dapaèe, zvuèna slika se, iako to ba¹ i nisam oèekivao, dodatno produbila, a njezina je holografija zbog prethodno spomenute prozraènosti postala opipljivija i izra¾ajnija u trodimenzionalnoj projekciji.

:)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

"Tomy, 9A5ALL" wrote

ovo je stra¹nije èak i od mog zagovaranja isplativosti analognog skopa za

100 eura :)))))))))
Reply to
Gaghigno

Neznam od kud im samo terminologija. Ono, doslovno je izmisle.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

Upravo ovakve rasprave ¾elio sam izbjeæi. Nije mi bila namjera nastavljati thread audiofili, jo¹ manje s radioamaterima prièati o dobrom zvuku. Sva moja gledi¹ta oko toga iznio sam u prethodnoj temi, nema potrebe da ih ponavljam. Tko ¾eli poslu¹ati dobar i kvalitetan zvuk neka mi se najavi na mail, nema frke. Za ostale komentatore koji bez osnova i na pretpostavkama kreiraju svoje mi¹ljenje ostaje sasvim dovoljno prostora na serveru gdje je ovo smje¹teno.

P.S. Tomy, nemoj ni¹ta od ovoga shvatiti osobno. Ja sam audiofil ali ne dozvoljavam usporedbe s ovim ¹to si citirao. To je jednako kao ¹to volim i popiti dobro vino (kojeg u mom kraju ima u izobilju) ali ne èitam Butkoviæa u Jutarnjem i njegove ocjene vina da bih znao ¹to je dobro. Uostalom, bi li ti popio ne¹to ovakvo:

Svijetle, bistre zelenkasto¾ute boje u èa¹i. Na nosu èisto, s vegetativnim notama (paprika, korjenasto povræe) i mineralnim aspektom (slani kamen). Sortno prepoznatljiv, autentièan miris. Vino je suho, srednje puna tijela. osvje¾avajuæih kiselina, s odlièno uklopljenim alkoholom u veæ uravnote¾enoj strukturi koja æe se s vremenom dodatno zaokru¾iti i harmonizirati. Mineralna podloga i vegetativnost uz diskretnu voænost u smjeru ora¹astog voæa.

Reply to
Coin

Komponente su prosjeène, ni¹ posebno ali sve skupa zvuèi sasvim ugodno. Dva su sustava, jedan je Sony TA-F 270 + JBL LX 55. Drugi je te klase, komponente sad ne znam napamet. ©to se tièe MP3 izvora, za prvo testiranje bit æe ovih dana tamo po jedan Dual i jedan Lenco gramofon ali na¾alost kasnije æe, zbog prirode posla ipak ostati MP3.

Reply to
Coin

Ni¹t ne shvaæam osobno jer ti prema svemu sudeæi nisi "audiofil" u smislu da ne pripada¹ skupini freakova koji nije u stanju raspoznati dve oktave, ali zato je zvuk "prozraèniji" s dvostruko shildanim USB kablom.

Ti jednostavno voli¹ dobar, kvalitetan zvuk (po moguænosti vjeran izvoru), ba¹ ko i ja - za to je naravno potrebna kvalitetna oprema, a koja bude vjerojatno popljuvana od "audiofila" (vjerojatno zato jer zvuk nije prpo¹an, ¹to se naravno rje¹ava kablom za 100EUR/m).

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

Bingo, drago mi je da se razumijemo!

Reply to
Coin

BTW, ne podcjenjuj radioamatere (da, ok, tu opet ima i "radioamatera"). Ako je netko, pored ozbiljnih glazbenika, sposoban razaznati zvuène anomalije i iz najgoreg ¹uma izvuæi zvuènu sliku, onda su to radioamateri.

Osobno ne podnosim lo¹e ozvuèenje. Nikad nebudem shvatil kak ¾ena mo¾e u kuhinji navinuti ono govno i kak joj ne smetaju mutni srednji tonovi i izoblièeni basovi.

S druge strane, dok ja èujem sugovornika, drugi èuju samo ¹um. Ako pak i èuju, èuju deset njih, ja pak èujem samo jednog. Glava je prokleti filter.

Stoga, ovo o radioamaterima ne stoji. Nema radioamatera bez sluha, pritom ne mislim na "radioamatere".

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy, 9A5ALL

Primljeno k znanju.

Reply to
Coin

nema razloga sumnjati u sistem, sony je znao napraviti dobrih komponenti, jbl takoder dobrih kutija ali mp3 kao izvor zvuka jednostavno nece proci. za ne prepoznati mp3 od waw ili flac zapisa zaista treba biti ispodprosjecnog sluha. osobno bih volio da si napisao i koje modele doticnih proizvodaca koristis jer i sony i jbl imaju komponente u rasponu od tranzistora do zaista odlicnog hifi-a

Reply to
milomoje

nemam razloga sumnjati da ti zvuci ugodno ali ne vidim niti razloga da se to dode poslusati jer sigurno nece zvucati posebno. tesko je od tog pojacala i zvucnika ocekivati bilo sta osim ugodne pozadinske glazbe. neznam zasto je naslov audiofil part? neka sala :)

Reply to
milomoje

Istina, no mo¾e poslu¾iti kao primjer. U usporedbi s onim ¹to se danas prodaje pod Hi-Fi ovo je Space Shuttle. Volio bih da ima¹ moguænosti to poslu¹ati.

No, malo o usporedbi. U na¹oj maloj glazbenoj slu¹aonici u Puli imamo kao izvore negdjegore navedene gramofone Dual 505 i Lenco (ne znam oznaku modela, prilièno je star), bio je i jedan Staby ali ga vi¹e nema. Ovaj sustav usporeðivan je sa slijedeæim:

Acoustic Research 25 Kef Coda 10 Canton Karat 260

Karan S 400 + DIY Pretpojaèalo Marantz 160M

Male razlike su bile pri izmjeni pojaèala u ¹tetu Marantz-a a ¹to se tièe zvuènika KEF je apsolutno par klasa iznad svega. Sustav o kojem sam poèeo pisati (Sony + JBL) sasvim se lijpo nosio s tom konkurencijom. No, koliko love toliko muzike, u ukupnoj ocjeni jest bio najlo¹iji ali opet, volio bih jedan usporedni test sa sada aktualnim spravama.

Reply to
Coin

Bez uvrede, ovo mi izgleda kao neki kindergarten. Ne znam koji model Sonya ces koristiti, ali sam gotovo siguran da moj Rotel, napravljen 1976. godine daje nemjerljivo kvalitetniju zvucnu sliku od tog Sonya. Opcenito, reci Sony i audiofil u istoj recenici, nikako ne ide.

I onda jos u sve to staviti mp3 kao izvor zvuka. Cini se kao da pojam audiofilije danas ima neka potpuno drugacija znacenja.

Nekakva analogija bi bila, staviti na Kadeta, 21" felge da vrhunskim race gumama i zvati ljude za pogledaju trkaci auto.

Reply to
Mika

Lo?e si procijenio. Nema veze, natjerivanje nije smisao ove teme, proèitaj i ostale postove. U svakom sluèaju dobrodo?li, i ti i Rotel :)

Reply to
Coin

Citao sam redom, vidim i da si naveo model Sonya, ali nazalost mi to nikako ne ide pod audiofilsku kapu.Kao ni mp3. Evo ti jedno gorko iskustvo sa kakti zvucnim imenima. Nakon dugogodisnjeg uzivanja u Rotelu, rekoh, spremit cu ga neka odmara, a zamjeniti novim stereo pojacalom. I kupih Yamahu. I razocarah se. Potrosio vremena i vremena, kombinacija i kombinacija, da bi zakljucio kako je Rotel jednostavno zvucniji bez dileme. Pleo sam cak i famozne Rockfordove gamma pletenice...ma smijurija. Utaman sam bacio hrpu para. Mozda da sam uzeo kakav top model za soma-dva eura, ali sa pojacalom od 3500 kuna nisam napravio nista. Driveri su ( jos uvijek ) Jamo, ne znam tocan model. Potom sam vratio Rotela i spojio obicnim Taskerovim kablovima. I "progledao" :) Zato sam ti i napisao da sa Sonyem nema smisla govoriti o ikakvoj filiji :)

Reply to
Mika

hehehe od audia na vino, pa po¹teno, jedno ide uz drugo no, vina, poput ¾ena, postoje samo dvije vrste. Dobro i bolje ! Od boljeg te glava ne boli ! :-)

Reply to
Darko_swl

Uzmi ovaj 92kHz/24bit DAC

i direktno sa laptop-a/hard-diska, uz koristenje ASIO drivera (koji zaobilaze Windows DirectSound i/ili MP3 decoder), ili jos bolje sa tablet-a opremljenog SSD-iem, via USB furaj cisti flac semplan sa 96kHz , time si izbjegao MP3, i eliminirao si golem dio buke i eventualno zastajkivanje glazbe uslijed rada Windoza, kao i rumble gramofona, te pogotovo fizicko (raz)nosenje gramofona.

Malo je teze doci do zeljenih flac-ova, ali uz broadband I torrente sve se moguce.

Salji mi telefonski broj da se mogu najaviti, tamo negdje na proljece. Jel' ima Paskog sira i Istarskog vina za marendu? Ili barem papaline s krumpir-salatom, a cugu donesem?

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Nije taj Sony toliko lo? posebno ako ga uspore?uje? sa dana?njim Yamahama gdje DSPje nemre? po?teno zaobi?i, ali istina je da i nije Bog zna ?to za one koji zaista slu?aju i imaju istrenirano uho za ?uti tipi?na sranja STKovih integriraca.

No, dade se puno toga prikriti izborom zvu?nika, oni i tako ?ine glavninu onoga ?to na kraju do?ivimo kao zvu?nu sliku, pa ako sa tim Sonyem se fino poklope zvu?nici koje je spomenul onda to uop?e ne mora biti tak lo?e kak ljudima "zazvu?i" na samu primisao STKa i sli?ne bratije.

No opet, ja sam njegov post shvatio posve druga?ije i nisam dobio niti najmanju ?elju soliti mu pamet oko opreme jer tu nije stavio te?inu, koliko sam ja shvatio.

Reply to
miha

Slazem se s tobom, samo sam htio skrenuti pozornost da je u tu svrhu mogao staviti ipak neki solidniji uredjaj od gorenavedenog.

Reply to
Mika